A fordítás az író, Damn you Kylie engedélyével történik!
Az eredeti történetet itt találjátok: https://www.fanfiction.net/s/11706049/45/Those-Five-Words
NÉGYES
Visszaérkezünk Nate-tel a Bátrakhoz. Nate egy hétéves mini én barna szemekkel, ahogy Tris mondta. Egyenesen apáék lakásába megyünk. Meg kell magyaráznunk ezt az egészet Sashának, és Charlie-nak találkoznia kell a testvérével. Csak Evelyn tudja így megbonyolítani az életünket.
- Mi folyik itt? – kérdezi Sasha, ahogy belépünk az ajtón.
- Charlotte – kiált fel Apa. Charlie lefut a lépcsőn. – Kicsim, ő Nate, menjetek fel a szobádba, és játsszatok, jó?
- Rendben, Apu – mondja Charlie. Tudja, hogy nem vitatkozhat Apával, amikor Charlotte-nak szólítja.
- Max, mi folyik itt? – kérdezi Sasha újra. Mindannyian leülünk a nappaliba, és Apa elkezdi elmagyarázni, mi történt.
- Hogy gondolhatja Evelyn, hogy Négyes majd vigyáz rá? Csak most kezdi az életét Trisszel. Mindkettőjüknek fontos munkájuk van. Hogy tehette ezt? – kérdezi Sasha.
- Tudom, Sasha, tudom. De meg kell próbálnunk valahogy megoldani ezt – mondja Apa.
- Apa, ez nem a te problémád. Hanem az enyém – mondom.
- Nem, Négyes. Mi egy család vagyunk, együtt oldjuk meg – mondja Apa. – Van egy üres szobánk, majd mi befogadjuk.
- Nem, nem, nem – mondom. – Már így is eleget tettél. Felneveltél, pedig nem lett volna kötelességed. Nem kell újra ezt tenned.
- Egy napot sem bántam meg, Négyes. Amíg rajtam múlik, a fiam vagy. Mindig az voltál, és mindig az leszel. És Nate hozzád tartozik, ahogy Charlie-hoz is. Őt se felejtsük ki. Neki is van egy másik testvére, és megérdemli, hogy tudjon róla – mondja Apa.
- Nem tudom, Apa. Ez nem tisztességes veled és Anyával szemben –mondom.
- Van egy szobánk – mondja Apa.
- Már nem sokáig – szólal meg Anya. Mindannyian felé fordulunk.
- Miről beszélsz? – kérdezi Apa.
- Terhes vagyok, Max. Újra gyermekünk lesz.
Mindenki elhallgat. Ez általában jó hír, de most szerintem mindannyian megdöbbentünk.
- Mikor tudtad meg? – kérdezi Apa.
- Ma reggel. Vártam, hogy hazagyere, hogy elmondhassam – mondja. Apa felkel a kanapéról, és szorosan magához öleli.
- Ez csodálatos hír – szólal meg végül Apa.
- Gratulálok – mondja Tris, és pedig odalépek hozzájuk, és mindkettőjüket megölelem. Aztán Tris felé fordulok, és intek neki, hogy csatlakozzon hozzánk. Odajön, és mindannyian összeölelkezünk. Ez tényleg egy nagyszerű pillanat.
Ahogy kibontakozunk a családi ölelésből, Anya megszólal:
- Szerintem itt maradhat.
- Biztos vagy benne? – kérdezi Apa.
- Persze. Könnyebb lesz, ha itt marad. Már így is kettőre vigyáznunk kell, elfér még egy. Négyes és Tris a szomszédban laknak, tudnak segíteni. Charlie-nak tudnia kell az öccséről. Ráérünk akkor kitalálni, hogy mi legyen a hálószobákkal, amikor megszületik a baba.
YOU ARE READING
Fanfiction fordítás: Az a három szó (Those Five Words)
FanfictionBeatrice és Tobias barátok az Önfeláldozóknál, és olyanok, mint egy öreg házaspár, folyton civakodnak. Aztán egy nap minden megváltozik. Evelyn és Tobias a Bátrakhoz kerülnek, miután Max kimenti őket Marcus házából. Végigkövethetjük Tobias gyerekkor...