The story of my life

42 3 3
                                    

M-am saturat sa tot plang...Nu mai pot...

In ultimii 6 ani parintii mei se cearta foarte des :((( Nu mai rezist ,in curand  imi va pocni inima de atata durere!! Noroc de cativa prieteni care imi sunt alaturi : Georgiana,Geo si Gabi. care stiu de problemele mele de acasa...

Stau si ma intreb deseori cu ce am gresit si de ce nu pot avea o familie normala..Fara certuri,fara tipete,fara batai,fara vorbele vecinilor din sat...De ce? De ce nu pot avea o viata normala fara sa fac mereu pe badigoardul?? M-am maturizat foarte repede,viata a facut asta si mi-e asa de ciuda pentru ca nu am avut copilaria pe care o are orice copil normal de varsta mea,fara griji ,fara probleme...

Ma doare atat de tare sufletul si inima sa aud atatea vorbe grele si urate din partea parintilor mei spunandu-si-le unul altuia....De ce a trebuit sa aud si sa vad toate astea? 

Toate momentele astea o sa imi ramana tiparite in minte si in suflet toata viata...Ma vor urmari ca un cosmar merereu peste tot..Cel mai tare ma doare cand tata da in mama...Simt ca ceva din mine se rupe de fiecare data...Mai am o sora mai mica...ma doare foarte tare sufletul ca a asistat la toate acestea....

Saracii ochii mei..Cat vor mai plange de durere si de suferinta? 

Cateodata imi doresc sa divorteze iar eu cu mama si sora mea sa ne mutam.Cu siguranta vom veni in vizita la tata....Dar ne va fi foarte greu...Cand ma gandesc la clipele frumoase pe care le petreceam odata toata familia,si ce fericiti eram.....

Acum .....Noroc de prieteni...Multumesc Doamne ca mi-ai dat astfel de prieteni...putini dar adevarati..unii dintre ei...

Acum mi-a mai ramas sa ma rog la Dumnezeu sa maierte pentru toate pacatele pe care le-am facut nestiind sau stiind .Dumnezeu este singura fiinta care ma ajutat sa trec peste si mi-a dat asa prieteni extraordinari..Sper ca intr-un sfarsit sa rezolve si cu parintii mei,sa incep o viata noua mult mai buna si mai fericita si sa o uit pe cea veche.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The story of my lifeWhere stories live. Discover now