cap 27

14 1 0
                                    

D:-.....

D:- Pai... Acum 4 ani am venit la tine și la părinți tai... Am stat o săptămână mai ști?
C:- Normal...Dar ce legătură are ăsta.
D:- Nu ti-am zis de ce au murit părinți mei...
Sora mea era traficanta de droguri și se culca cu toți.  Când aveam 12 ani ea avea 16 și mia zis sa merg cu ea... sa fac ce face ea și totul va fi bine... Însă nu a fost... În seara aia mia fost rău... imi venise pentru prima data și eram speriata... Sora mea a zis ca as putea rămâne gravida și sa rămân acasă....
Și am întrebat -o unde a vrut sa mergem.
"Pitico, o sa afli alta data... Acum lasama pe mine sa merg.../- Dar unde trebuia sa mergem măcar spunemi! /- Ar fi mai bine sa nu îi spui mamei ca am vrut sa te iau și sa stai tăcută o sa vi și tu cu mine intr-o zi o sa Îți arat!" Sufletul meu îmi spunea ca se va întâmpla ceva și ar trebui sa îi spun mamei. Dar o iubeam pe NIKI și am tăcut.  Noaptea la ora 3 aud ceva jos în camera lui NIKI.  Am mers la mama care auzise și ea zgomotul tata era la lucru așa ca am mers noi sa vedem... Am avut un soc... În camera era NIKI cu unu si-o trăgeau. Erau drogați ambii.  Când mama a intrat a zis :"- NIKI!  CE FACI AICI!/- Stai chil babo! Nu vezi ca mi-o trag! Și apoi a început sa rada și sia lăsat capul pe spate și îi spunea băiatului sa continui e. Mama mia spus sa merg în camera mea. Dar am refuzat și am stat ascunsa. Mama sa duc și a luat de par zguduindo brutal și băiatul ăla rămâne gol pe patul surori mele.
"- AI DEVENIT O CURVA NIKI! NU AȘA TE-AM CRESCUT! ACUM TI-O TRAGI CU TOȚI!  Țipă mama cu ochi plini de lacrimi./ - FEMEIE NU VEZI CA MĂ FUT! LASAMA SA ÎMI SATISFACĂ ĂSTA NEVOILE ÎN PUI MEI! Atunci pe mama au cuprins toți draci și ia tras doua palme brutale care au lăsat urme. Băiatul a plecat iar intre mama și NIKI era o cearta de ne descris. Am început sa plâng încet încât sa nu mă audă mama. NIKI a spus : - O VOI LUA ȘI PE FIETA! SA VEZI CE O SA ÎI SATISFACĂ PE TOȚI!  VA FI CA MINE! NU O SA MĂ OPREȘTI!  AI NOROC CA NU AM RĂMAS GRAVIDA CA AȘA AI FI DAT DE DRACU! țipă NIKI cât o țin plămâni.  Apoi mama o lua iar la bătaie și țipă la ea:- DACĂ O BAGI PE DENISA ÎN ĂSTA ÎȚI RUP CAPUL! E MICA ȘI NE E CA TINE O DRESTRABALATA! SA NU MAI IEȘI DIN CASA!/- O SA ÎI SPUN TATI ȚIPĂ EA APOI SE VÂRSTE ÎN PAT ȘI PUNE PĂTURĂ PE EA. Eu am mers în camera și am așteptat.  Știam ca tata o bătea pe mama câteodată când venea beat dar se iubeau nebunește.  A doua zi am mers în bucătărie și iam salutat. La scurt timp vine și NIKI cu parul ciufulit cu un top și niște pantaloni care acopereau decât juma de cur. :- NIKI!  Striga tata nervos și se ridica în picioare. Ea.se întoarce de parcă nu avea nimic și se uita la el cu o cana de cafea în mana. Tata se ridica îi da o palma și cafeaua se răspândește prin camera. -Denisa! Mergi în camera ta puțin Scumpo.  Îmi zice tata și se uita la mine. Eu mă duc dar trag puțin cu ochiul. O bătea brutal pe NIKI pentru ce a făcut.  Știam ca e vinovata și am mers în camera. Intro săptămână ea a zis ca va pleca sa studieze în Franța și a plecat la doua zile...."

Multe obiective ( Cristi și Vlad Mnt💙💚)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum