MİKROPAMİR/OKSİJEN KAFA

424 33 15
                                    

Kusura bakmayın. Bayadır bölüm atmıyorum. Ama bu manyak is back. Bu bölümü canlarım ballarıma ithaf ediyorum:
yavbah_aytolfcx5
Elif_Atici_2005
Yavbah_forever
MinaKrca
yavbah_eyfet
clalKurt2
Kelebeyim62
cansuazcsdb2345
esmanuracar96

Hepinizi çok ayrı seviyorum. Öpüldünüz canlar...

Maviş gözlerle uyanmak.... Hatta sarı bir kafaya sarılmak... Hayal edebiliyor musunuz? Ben edemiyorum. Öyle bir şey olmadı. Onun yerine üstünde mavi çizgiler olan siyah nevresime sarılarak uyandım.😒

Komidinin başında bir not:

"Ben ne çok sevdim seni
Herkese bahset
Senden, benden, bizden.
Kısaca anlatmak istediğim küçücük bir işim var. Sen bu günlük gıybet kotanı doldur. Beni yanında bil. Kahvaltı için masaya bir şeyler bıraktım.
               Seni seviyorum Mavi Kulaklı Kadınım..."

"İşte benim adamım..."

Telefonuma sarılıp dostlarıma (üşendim.kalsik tayfa) konferans açtım.

-Herkes sussun. Bu şarkı benden size gelsin deyip müziği açtım:
Hah hah ha kıskanın dostlar
Benimde artık bir sevgilim var!

-Vayyy bizim kız manita yapmış. Hangi salak diye sormuyorum. Tolga değilse bende Trump'ı alnından öperim.(İlayda)
-Ben en çok benimle iddiaya giren Meriçin fikrini merek ediyorum canım benim.(ben)(Agah style)
-Yorum yok!(Meriç)

Evet. Meriç benim "30" yaşıma kadar sevgili bulamayacağımı söyleyip durdu. Bizde iddiaya girdik.

-Ya nasıl oldu anlatsana. Bu arada bizde Aytaçla barıştık.(Yağmur)
-Ya canım senin adına çok sevindim ama kusura bakma yalan söyleyemeyeceğim kendi adıma daha çok sevindim.(tabiki ben)
-Mal bu! Yeminlen mal!(Dilan)
-Öf anlatsana Aybüke. Çatlatma insanı!(Pelin)
-Size ne be benim özelimden?(ben)
-İşte konu şimdi ilgimi çekmeye başladı. Kesin bir rezillik yaptı bu.(Meriç)

-Hiçte bile...(ben)
-Bu böyle itiraz ediyorsa kesin bir şey oldu. Anlat bakalım bükü.(İlayda)
-Ya . Eğer özetlersek. Beni öptü-...
Hepsi sözümü kesip oha diye bağırdı.

-Sonra sevdiğimi itiraf edip boynuna atladım.
Bu seferde İlay ve boncuk yaaaa diye haykırdı.

-Sonrada o beni etrafımda döndürmeye başladı.
Bu sefer Meriç:
-Kızlar hazır olun. Bence son ayın bombası geliyor dedi.

-Sonra çeşitli nedenlerden heryere kustum...
Hepsi yuh diye haykırdı.

-Ben demiştim size.(Meriç)
-Aybüke. Yapmışsın yine yapacağını.(Dilan)
-Allah seni bildiği gibi yapsın!(Pelin)
-Hey o benim lafım (ben)
-Ne?
-Boşver...

Kapıya anahtar sokulma sesi gelince:
-Kızlar ben kapatıyorum. Evimin direği geldi deyip kapattım.

Günaydııın diyerek aşağıya indim. Ama kapıdaki benim sarı fırtınam değildi. Böyle daha farklı bir sarı. İkimizd birbirimize uzaylı görmüş gibi davranıyorduk. Aynı anda:
-Sende kimsin?dedik.

İstemsizce gülüp yanına gittim ve elimi uzatarak:
-Selam ben Aybüke. Tolganın hem dizideki hem de gerçekteki partneri dedim.

Anahtarı olduğuna göre yabancı biri olamaz.(çaktırmayın baya alıştım bu sevgililik durumuna)

İlk başta bana tereddütle baksa da parmak ucumdan tuttu ve hafifçe salladı. Haydi....neler oluyor?
-Bende kuzeni Pamir. Sadece kuzen.Öff burası ne kadar havasız böyle dedi ve camlara koştu.

Elindeki poşetten mendil  çıkarıp dikkatle önce elini sonra iğrenerek camın tutma kısmını sildi ve açtı. Bir yandan da söyleniyordu:
-Şükürler olsun! Oksijen kullanmıyor musunuz siz? Geberip gideceksiniz.

Harika(!) Bir Bir titiz kuzenimiz eksikti, o da oldu!
Mutfağa girdi bende arkasından tabii. Merak ediyorum ne yapacak. Aynı şekilde camları açtı.

Alt dolaplardan tam sekiz tane deterjan vb. çıkardı. Oha! Ben bunları daha önce nasıl farketmem?

Poşetinden henüz açılmamış bulaşık süngeri ve bezi çıkardı. Yok artık!

Heryeri silmeye başladı. Bende sandalye çekip oturdum. Asla yardım etmem. Hayatımda sadece 6 kez detaylı temizlik yaptım. 4 tanesi anne zoru  2'si bunalım sonucu.

Hayır anlamadığım ev zaten temiz.
Onu izlerken yemek yemeyi unuttum. Öff! Böyle temizledikten sonra da ayıp olur.
On dakika sonra kullandığı bütün bez, mendil gibi eşyaları toplayıp çöpe attı.

Karşıma oturup kollarını kavuşturdu.
-Dün kalabalıktı burası galiba?
-Anlamadım...
-Böyle oksijensiz ortamda normal!
Poşette baya pizza poşeti varda ondan dedim. Tolga öyle çok yemez fast food.

Bana aptal mı dedi şimdi bu? Kuzen olmasan yerdim olum seni.
Ayrıca nedense bana öyle gelmedi. Dün gözümün önünde 3 buçuk pizza yedi çocuk. Ön yargılı olmak istemiyorum ama sende bana pek şans tanımıyorsun mikropamir.
Sanki olmadı bu takımı isim... Oksijen kafa mı desem acaba? Yok ya... Bunu başka zaman düşünürüm.

Kapının açılmasıyla koridora fırladım. Erken konuşmamak için bu sefer dikkatle baktım benim sarım mı diye. Gördüğüm yüzle hızlanıp sarıldım ve kulağına yaklaşıp fısıldadım.
-Tolga, evde kuzenin olduğunu söyleyen bir manyak var!

Hızla üstüne atladığım için hafif sallanıyorduk. Beni durdurmak için hafif baskı uyguladı ve:
-Gülüm sakin olsana. Bekle burda. Bakayım kimmiş?
-Sarı fırtına, o adam senin çiğ çiğ temizler valla. Kendine dikkat et.
-Sarı fırtına ha? Sevdim bunu.
-off şımarma iki dakika. Dikkatli ol demek istedim.
-Geç buldum erken kaybedemem diyorsun?
-He öyle diyorum Tolga diyerek sırtından hafifçe mutfağa ittirdim.

Kendimi koltuğa bıraktım. Bağdaş kurdum ve annemin her stres olduğunda yaptığı gibi dizimi sallamaya başladım. Baş parmağımı öndeki iki dişimin arasına soktum.

İki dakika sonra kontrol etmek için mutfağa girdim. Oturmuş koşuyorlardı. İçeri girip bölmek istemedim. Bu yüzden eski yerime geri döndüm. Dayanamadım WhatsApp'a girdim.

Winx : Bloom, Flora ,Layla,Stella
Kızlar turuncu alarm! Gıcık kuzen vakası

Tolganın sesini duyana kadar mesaj bekledim ama kimse görmedi. Aybüke diye bağırıyordu.

"Buyrun cenaze namazına."

Evet biliyorum kısa oldu ama sizi daha fazla bekletmemek için yazdım. 👉Bir dahaki hafta sınavlarım başlıyor o yüzden yazamayacağım ama sonrasında bomba gibi bölümle geliyorum👈

Sadece Biraz AyTol❤ TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin