Eu am luat mici bucatele din obrăjori ei dulce și ea începu sa rada cu pofta. Asta e viața mea. O familie! 4 copii 2 cupluri și o nebuna care sta cu copilași! Nu îmi doream mai mult. Dar nu înțeleg de ce NIKI sa întors acum și de ce mă face curva. Sunt confuza.
Ama:- MAMI! MAX FURA JUCĂRIILE MELE!
Max:- Trebuie sa împalti și cu mine!
D:- Ce sa întâmplat ? Mă duc eu la ei și mă pun jos.
Ama:- Max îmi tot fura păpușile mama!
Max:- Dar Barbie e așa de frumoasa!
Am început sa rad încet.
D:- Copii... Ce ziceți dacă am merge în parc.
Ama:- Dal tata unde e? Spune ea și se uita la mine cu ochișorii ei mari și verzi.
D:- Tata e în oras. Sa dus sa ia ceva.
Max:- Ce?
D:- Mergem sau nu? Schimb eu subiectul fără sa mai adaug nimic.
A+M:- Daaaa! Hai în palc!
D:- Parc!
Ama și Max se chinuiau sa scoată anumite cuvinte pe grila dar ieșeau altele.
A+M:- Palc!
D:- Parc!
A+M:- Binle!
D:- Bine! Atunci au început sa rada amândoi în cor .
Dar când ieșim pe ușe NIKI urca de cot cu un băiat cu care se sărutau și se atingeau.
D:- Copii intrați în casa puțin.
Ama și Max sau cam sucit de nas dar au intrat.
X:- Cine e asta?
N:- O curva de la bloc . Se culca cu toți.
Atunci intru în casa și mă pun la ușe și ascult Cum striga în gura mare:
N:- CURVOOO. .. AI INTRAT LA PROSTUL ĂLA ȘI LA PLOZI LUI? Apoi o aud râzând .
Atât mia trebuit sa aud. În secunda doi eram în fata ei și îi dau o palma.
N:- CINE te crezi! Ridica ea tonul.
D:- Cum îți permiți sa vi aici după 5 ani și sa îmi spui ce sa fac!
N:- Sunt sora ta mai mare ! Am dreptul sa te întorci după degetul meu mic!
D:- TE inseli amarnic !
Apoi pe scări intra Cristi . Ea face un gest de curva și îmi da o palma care mă pune jos.
N:- O sa mă răzbun și o sa vedeți voi! Amândoi și tu și el! Spune ea și se uita la Cristi și la mine.
D:- Tu nu ai suferit deloc! Nici nu mai întrebat dacă sunt bine ! Dacă am nevoie de ceva!
N:- Curv ele nu au nevoie decât de o p..Ă atât! Striga ea apoi intra în apartamentul ei trântind ușa în urma.
Eu mă duc la Cristi și el mă ia în brațe și mă strânge tare.
C:- Ești bine raza?
D:- Da! Îi spun eu apoi îmi șterg lacrimile care îmi acopereau ochi.
C: Hai înăuntru la copii.
Apoi am deschis ușa iar în fata noastră apărută gemeni care îi luară picioarele lui Cristi în brațe iar acesta îi ridica pe sus. Și începu sa se joace. Gândul meu fugea departe și mă intrebam oare la ce sa referit când a zis ca o sa ne facă sa suferim? Iar gândurile mele fura întrerupte de un strigat de pe hol. Venise Laura cu Vlad și copii lor. Amalia era la liceu.
V:- Ce ai pățit? Îmi spune Vlad apoi se uita la obrazul meu încă roșu de la palma surori mele.
V:- Cristi tu iai făcut asta? Spune Vlad și se uita urat la Cristi.
C:- Nu mi-as permite sa îmi lovesc raza de soare! Exclama el apoi mă săruta scurt.
D:- NIKI a fost! Îi spun eu și îmi las capul în jos și îl văd pe Max care era la piciorul meu drept iar Ama la piciorul stâng. Erau așa de scumpi și mici! Apoi iam luat pe gemeni Laurei și iam dus în camera lor ca sa îi schimb de haine. Ama și Max erau uimiți. Dar nu știam de ce.
D:- Ce ați pățit?
Ama:- Cat de mici sunt! Spune Ama uitandu-se atenta la ei. Apoi vine Laura și spune:
L:- Voi erați la fel! Spune ea râzând. Apoi vine o ia pe Ama și pe Max în brațe și spune:
L:- Voi... Nu ați fost mereu oameni! Spune ea de parcă vorbește serios iar pe fata scumpa a lui Ama apăru o lacrima iar apoi un rău își făcu loc pe fata ei.
D:- Laura! Nu îi mai minți! Is mici se sperie . Îi spun eu și mă duc sa iau micuța mea comoara în brațe.
Ama:- M...M.. mama... Noi. .. Noi am fost oameni Da! Spune ea trăgându-si nasul și cu mânuță mica își ștergea lacrimile era adorabila. Max era jos și se uita atent fără sa spună nimic.
D:- Normal ca da Scumpo! Laura vrea sa te facă sa plângi. Nu o asculta. O sa crească și pui ei așa ca voi și va înțelege.
Laura se ridica și...