part1

5 0 0
                                    

Panggg... Aku benci kau sangat sangat benci..please syg jgn buat I macam ni tolonglah I still love you sayangg. Tolonglah aku dah menyampah tengok muka kau jantan x sedr diri.. Kau curang belakang aq kau buat ape dengan kayla ha??? Kayla? Ape kena mengena dia dalam hal ni I tak paham!? X payah buat muka macam tu la setan kau curang dengan aq, aq ade bukti tu tgkla dekat phone ni.. Adi hakim terkejut melihat gambarnya yg sdg bermesra dengan kayla.. sarah diana menghadiahkan satu lagi tamparan yang padu kepada Adi... Diana terus berlari meninggalkan adi yg masih tdk dapat menerima kenyataan.. Diana melepaskan tangisan dengan kuat.. Dalam hati Diana berkata "betol ke ape yg aq buat tadi ni" " hmm x payah ko pikir sangat mamat tu buat sakit hati je"kata diana.. Diana terus ke kedai makan untuk mengisi perut kerana sudah 6 jam dia menahan lapar.. Baru shaja mgundurkan kereta tiba2 dia terlanggar org yg lalu blakang keretanya. "Musibah ape lagi lah kali ni stress betol la aq". Dengan penuh kemalasan diana keluar dari kereta dan melihat muka org yg dilanggar tadi.. diana tdk mmbantu malah mgherdik nya lagi.. Asal kau lalu belakang kereta aq ha bodoh hish bingai betol kau.. x sempat lelaki tu mambetulkan diri diana terus masuk ke dalam kereta...  Biadap punye perempuan aq punye sakit langsung dia x ambik kesah..hmm mampos dia la..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

hai awakWhere stories live. Discover now