Era ora 9 și copii nu se auzeau. Am mers la bucătărie si nu era nimeni...
- Oare ce sa întâmplat? mă întreb eu în timp ce mergeam spre camera copiilor. Când am deschis ușa încet am simțit un fior pe spate. Ceva nu era bine. Am deschis ușa și am început sa țip cât mă țineau plămâni.
În secunda 2 toți erau pe lângă mine în bijamale.
C :- Ce ai ?
Laura intra în camera copiilor și începe sa plângă și sa țipe.
L:- Nu. ...NU....NUU. ...NUUUUUU😭😭😭😭
V:-Laura! Ce ai .
Apoi au intrat în camera copiilor și Vlad a început sa vorbească singur de nervi.
V:- Baga-mi-as! Unde sunt ? Unde sunt copii??😠😠😠
Copii dispăruseră. .. Toți patru. Nu știam cum. Eu și Laura tipam și plângeam. Aramina era muta. Nu știa ce sa zică.
"Aramina"
Am auzit-o pe Denisa țipând! Mam ridicat din pat și am mers la ea... Era în camera copiilor. Care lipseau. Nu am zis nimic. Simțeam ca nu mai am aer. Ca mă sufoc. Deodată văd totul în ceata. Auzeam doar voci care țipau plângeau și înjurau. Am mers la bucătărie tinunduma de pereți. Am luat un pahar și mi-am pus ceva de băut. Nici nu știam ce e. Am dat paharul peste cap și mă uitam în jur. Încet încet îmi reveneam. Dar credeam ca am vedenii. Pe masa era un bilet. Scria clar și mare "Ti-am spus ca o sa te fac sa suferi!CURVO!"
Nu mai puteam sa mă abțin și am ieșit pe ușe. Am mers la NIKI. Am bătut cu forța la ușe.
NIKI deschide ușa fiind goala. Nu avea decât chiloți. Iam dat o palma cât am putut de tare iar ea fiind pe jumătate drogata și beata a căzut imediat scoțând un sunet puternic.
N:- Ce vrei? Spune ea luând o gura mare din sticla de pe podea.
A:- Unde sunt copii?
N:- Cine mă?
A:- Copii! Copii lui Cristi și Denisa! Ai Laurei și Vlad! Unde sunt?
N:- Ce îmi pasa de ei?
A:- NIKI unde sunt?? Tip eu și o văd pe Denisa ca iese cu ochi plini de lacrimi. Îi întind biletul în fata și ea citește. Apoi sare pe NIKI și o ia la bătaie.
D:- UNDE SUNT COPII MEI? Țipă Denisa și da cu pumni și palmele în ea.
N:- Ce vreți de la mine? Nu știu cine sunt acești copii!
D:- Știu ca is la tine copii MEI! ȚIPĂ EA ȘI SE DA JOS ȘI ÎNCEPE SA ȚIPE ȘI SA PLÂNGĂ.
N:- Auzi fa! ACUM PLECI DIN CASA MEA ȘI MĂ LAȘI SA MĂ FUT?
Denisa iese din casa și trântește ușa intrând în apartamentul nostru.
*DENISA*
Nu știam ce sa fac. Am sunat la politie dar nu iau găsit. Eram distruși toți. Vlad și Cristi beau de durere iar eu și Laura stăm pe fiecare zi și plângem. Aramina era stresata. Era speriata ca (,) copii sa nu fi pățit ceva...
Trei zile mai târziu suna telefonul am sărit toți și am răspuns.....