Merhaba canlarım. Çok uzun zaman oldu yazmayalı. Öncelikle bu hikayeyi takip eden insanlara hem çok teşekkür ederim hemde çok özür dilerim pat diye yazmayı bıraktığım için. Ne yazıkki burada öyle insanlar varki şakayı k*k* yapan.. Neyse ben PoyDer'cilere notumu bırakmak için geldim.
Sevin, sevilin.. Çünkü kısa bir hayat için kafaya şapkadan başka bir şeyi takmak kendinize yapacağınız en büyük ihanet. 5 dakika sonramız bile belli değilken 5 sene sonrasına plan yapmayın. Bu yaşınız bu dakikanız bir daha geri gelmeyecek. 23 yaşındayım. Gençliğimi yaşıyorum sizde yaşınızın getirdiği güzellikleri görün, yaşayın,tadını çıkarın hayatınızın. Ne bileyim mutlu kalın hep...
Buradaki kötü düşünceli insanlara gelelim. Beyler ve hanımlar burası dijital bir platform burada bir çok lise ya da üniversite çağındaki insanlar belkide daha küçük yaştaki insanlar enerjilerini boşaltmak için yazıyor. Mutlu olmak ve mutlu etmek için. Kimse buradan gerçek bir roman çıkarmıyor. Burada basılan kitaplar 1 ay rafta kaldıktan sonra unutuluyor. O yüzden size ne insanların yazım yanlışlarından, kurduğu cümlelerden.
Okumayın o zaman. Silah zoruyla mı okuyosunuz. O kadar eleştiri yapmak istiyorsanız gidin kötü kalbinizi eleştirin. Burası sizin eleştiri yapacağınız bir platform değil. Facebook sayfalarında yazım yanlışı yapan insanlara ana avrat düz gitme hakkını size kim veriyor? Siz kim köpeksiniz acaba!
Ay neyse çok sinirlendim yine. Neyse gelelim şuanda neden yazmıyorum. Sinirlenme sebebim oldu burası çünkü. Mutlu değil mutsuz oldum. Bu yüzden bir süre ara verdim.
Kendinize çok ama çok güzel bakın PoyDer'ciler. Hepinizi kalpten öpüyorum ve çok seviyorum. Belki bir gün tekrar görüşmek üzere. Hoşçakalın 👋👋👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIVILCIM
Romantizm''Uzak dur'' dedi Poyraz. Ben senin içinde mahkum olmuşken nasıl uzak durabilirim demek istedim ağlayan gözlerimle, acıyan kalbimle. Bedenim gördüğüm şey karşısında titriyordu gözlerimden yaşlar boşalıyordu. Tek bir şey hissediyordum korku! Son kez...