Müzik ile okuyun. Romantik bir bölüm sizi bekliyor. Umarım istediğiniz gibi olmuştur. Okuyun hadiii ^^
"Evet herkes uyuduğuna göre gidebiliriz" Gözlerimi devirip ayağa kalktım.
"Hop, hop, hop telefonlar evde kalıyor" Telefonu koltuğa fırlatıp mırıldandım.
"Umarım gittiğimiz yer uykumu çalmaya değicek bir yerdir" Kıkırdayarak elini beline koydu. Kendisine doğru çekip başımı öpmesine birşey demedim. Onun yanında olmak ürkütücü derecede güvende hissettiriyordu.
Nerde senin Allison kuralların?
4.Kural; Kendinden başka kimsenin yanında güvende değilsin. Hatta bazen yalnızken bile güvende değilsin.
Gözlerimi devirme isteğimi bastırıp açtığı kapıdan içeri geçtim. Kıçımı sağ-sol hareketleri ile iyice koltuğa yerleştirdim.
"Seni ilk gördüğümde gözlerine bakmaya kaçınmalıydım" Kıkırdayarak konuştum.
"Gözlerime bakanları taşa çevirmek gibi bir fantezim yok Zaynie" Alayla konuşmuştum.
"Evet taşa çevirmedin, taş olmuş kalbim gözlerinin akımına kapıldı. Akımın kuvvetli Allison... Kalbimin taş duvarlarını parçaladın" Gözlerime bakarak söylemesi ilk defa elalardaki parıltıları fark etmeme neden oldu.
"Zayn... ben"
"Biliyorum. Herkese karşı aynı bakıyorsun ve olan şeyi sen kontrol edemiyorsun. Ama biliyor musun? Belki de en başından beri bana farklı baktığın için bu durumdayım" Derin bir nefes alıp yola bakarak konuştum.
"Evet doğru... Seni başlarda kendime benzettiğim için normal bakmıyordum. Düzelmen gerek diye düşünüyordum" Kaşalrını çattığını illaki suratına bakarak anlamam gerekmiyordu. Garip bir şekilde hava dalgaları bunu bana hissettirmişti.
Senin neyin normal ki 'garip bir şekilde' lafını kullanıyorsun?
"Düzelmem mi?"
"Evet, çok inatsın. Ayrıca istediğin olana kadar başka hiçbir işe odaklanamıyorsun. Takıntılısın. Gururlusun. Aramızdaki tek fark ise senin duvarlarını yıkmış olman" Dedikten sonra gözlerine baktım. Yine içimden birşeylerin yıkıldığını hissetmiştim.
"Bense şimdi yıkmaya başlıyorum" Diye mırıldandım. Elalardaki gülücükler yüzünede yansımıştı. Bende gülümsedim.
"Duvarlarım yıkıldığında da o elaların bana bu şekilde bakıcak mı? Cidden duvarların altından nasıl bir Allison çıkıcak bilmiyorum" Dediğim şeye kahkaha attı.
"Her türlü Allison'a hazırım. Sadist olanına aşık olduysam diğerleri sorun değil. Büyük gülleyi atlattım" Kaşlarımı çatıp sağlam olan kolumla kafasına geçirdim.
"Aptal"
"Efendim canım"
"Adınıda biliyorsun" Gülerek kolumu camın kenarına koyup yolculuk bitene kadar düşündüm. Onunla bu yola çıkmaya hazırdım, evet. Ama ona birşey olursa asla kendimi affetmem. Araba durduğunda sahile geldiğimizi anlamam saliselerimi aldı.
"Hadi cadı" Diyerek kapımı açıp beni bekledi. Uzattığı elini tutup arabayı kilitlemesini bekledim. El ele sahile girdiğimizde kimsenin olmadığını fark ettim. İskelede biraz yürüdükten sonra ilerideki ışıltılığı fark ettim. Biraz daha ilerlediğimizde kum zemine gelmiştik. Mekanın yanına geldiğimizde Zayn'e baktım. Mumların ışıkları Zayn'in ela gözlerine vurup onları ışıl ışıl yapıyordu. Elini bırakıp kollarımı boynuna doladım. -Gittikleri Yer Multi Amcada-
KAMU SEDANG MEMBACA
Çete || Tanışma
Ficção AdolescenteGeçmişinin beynindeki yankı sesi ile boğulan asi, zeki ve güzel bir genç kız. Bazı genetik bozuklukları nedeni ile insanlarla çok iyi anlaşamıyor. 5 kişiden oluşan bir grup...Allison'un adlandırması ile '5 Dingil' Geçmiş ve geleceğin yarışı...