sefgili günlük

24 2 0
                                    

Eyy günlük !

Beni benden alan şeyler vardı eyy günlük. Senin bilmediğin benin bile bazen kendimden saklamak istediğim ,kaçmak istediğim seyler. Afallayıp kaldığım noktalar vardı, tıkandığım, ilerleyemedigım şeyler, söyleyemediğim sözler ve yapamdığım onca şey vardı ki. Bazen düşünüyorumda aslında 10 saniyelik bi deli cesareti her şeyi çözebilirdi. Yani çözebilirdim dediysem eğer 2 ihtimal çıkıcaktı karşıma; ya bitecekti tüm bu yaşadığım saçma masal yada hayata yeniden döner asıl ben olurdum gene, o özlediğim ben işte. Ben birinci ihtimali düşünerek korkaklığıma yenik düştüm. Hayatımın en aptalca kokakaklığıydı bu. Oysaki ne kavgalara girmiş gözü kara biriydim. Ama işte bu senin bileceğin şeyler deil eyy günlük. Farklı bu, başka yazdığım her seyi hepsini unut, hepsi saçmalıktı, reel olan tek şey varsa oda benim bu gebbeye icimde beslediğim hatta benden ağır olan AŞK. Şimdi sen benim gebbe felan dediğime bakma it gibi seviyorum. Arkasından atar tutarım; 'kız zaten orosbu mk, ığğ mk kezzosu' felan diye saatlerce onu kendime karşı kötülerim. başardığımı da düşünürüm ama yanılırdım, yanıldığımı anlamam çok geç olmaz onunla sadece bi an göz göze gelmem yeterlidir yanıldığımı anlamam için. Şimdi her şey için çok geç. Oradan uzun zamanlar geçti o ve ben yeni insanlarla tanıştık. Yeni heycvanlar edindik. Benimkiler geçiciydi. Eminim ki onunda sevdiği birisi elbet olmuştur ama ne bileyim kandırmak istiyorum kendimi, saçmaladığını düşünüyor yada düşünmek istiyordum. Çook karışık zihnim, beynim ve her şeyim. Uzun zaman oldu onu görmeyeli nasıldır sence ? Yine öyle güzel gülüp, bakıyomudur derin derin. Yine seviyomudur baharı ve papatyaları ? Özlemişmidir beraber saçmaladığımız günleri ? Hatırlıyomudur ilk kavgamızı ? UNUTMUŞMUDUR BENİ ? bazen gerçekten hiç olmaması kadar çok takılıp kalıyorum bu sorulara. Ben bir nefeste düşündüğümü hissederken saatler geçiyordu. Zaman akıyordu su gibi sen Yoksan bile senin hayalinle. Bu muydu insanların bahsettiği aşk ? Hani o filmlerde felan olan herkez mutlu bir adam var o çaresiz, onu tercih etmeyince kadın hani kötü adam oluyordu ya ? Şimdi bende kötü adam mı olayım ?Olamam ki istesemde olamam huyum kurusun canım çıksın ki olamam ne yazık ki.

Şimdi ne yapmalıyım eyy günlük ? ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sefgili günlükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin