Pov. lynn
'Miep,miep,miep' zegt de wekker. Ik trek de dekens van me af maar blijf nog ff liggen. "Opstaan is zo moeilijk" kreun ik. Dan sta ik toch maar op want ja, school hé.
Trrrrringggggg
Ik ren net optijd het lokaal in oeff. Ik plof naast mijn bestie 'maya'. "Hi, hoe was je weekend? Nog die ene film gekeken?"vraagt maya. "Hi, ja gaat goed maar ik had geen tijd voor die film familie verplichtingen enzo" Zeg ik.
"Kunnen de damens voorin ook even stil zijn" vraagt de docent. Gatver engels.Het is pauze ik zit samen met maya en lola in op de gang. Ik weet het de meeste mensen zitten in de kantine nou ja wij niet. "Lynn we hebben zo tussenuur ga je mee naar de computer ruimte?" Vraagt maya. "Ja, is goed dan kan ik nog even aan mijn psyscologie verslag werken"zeg ik.
*in de computer ruimte*
"Lola heb jij nog het formulier van t verslag?" "Nee sorry lynn" "maya jij dan?" "Uh nee maar mischien op je mail." "Ik kijk wel even bedankt."
Ik ga naar mijn mail ik zie veel mailtjes maar niet die van het formulier ik besluit om toch maar alle mailtjes te openen. Wat is dit? " koop nu een varken en een cavia voor de prijs van een klik op de link" "lynn niet doen hoor dat is vast een hacker!" "Rustig maya ik doe niets maar de hackers makan wel steeds dommere mails."
Ik scroll verder door mijn mail niet veel bijzonders wat pinterest mailtjes en van insta. Maar dan kom ik een leuke mail tegen. Het is van mijn amateur toneel school. Ik hou van toneel je kunt zo fijn iemand anders zijn. Je hoeft niet meer te denken aan je eigen problemen. Maar goed het mailtje.Geachte mevrouw wolfs,
Er wordt een elite groep opgesteld. Wij vroegen ons af of u hier deel van uit zou willen maken. Het is echt voor gevorden maar dat bent u ook. Er wordt meer gedaan met jullie andere talenten en er wordt ook 1 op 1 besproken hoe je het hebt gedaan. Het is twee keer per week maar dit zou u een proffesional kunnen maken.
Wij hopen dat u komt want u bent een erg goede aanwinst.
Met vriendelijke groet,
Het team elite
Nou die laatste zin sturen ze natuurlijk naar iedereen. Maar het is wel een leuk idee alleen twee keer per week. "Maya lees dit eens?" "Is goed ik kom eraan."
Ik ben benieuwd wat zij er van vind want ik weet het echt niet. "Dat is echt super leuk moet je doen." " denk je? Ik weet het niet hoor het is twee keer per week en school is ook al zo druk." " het is toch je droom ga ervoor dan." " dat is waar ik overleg wel even met mijn ouders maar ik beloof niets"
Het lijkt me leuk maar ik vind het ook doodeng. Ik slaap er gewoon een nachtje over.~~~~~~~~~~~~~~ ♡ ~~~~~~~~~~~~~~~~
Hi, mensjes ik hoop dat dit hoofdstuk een beetje leuk is en niet te slecht in de grammatica enzo.
Groetjes, mij
JE LEEST
I want to act!(nl)
Teen FictionDit verhaal gaat over een meisje dat heel erg graag actrice wil worden. Maar dat kan niet vanwegen haar beperking. Haar vader zegt dat haar lichaam dat niet aankan. Zal ze er toch voor vechten??? ~~~~~~~~~~~♡~~~~~~~~~~~~~~~ Ik ben geen ervaren schri...