Pov Wassim

959 50 6
                                    

(ik bespaar jullie de vieze stukjes 😂😊)

Ik ging direct douchen toen ik opstond. Ik dacht aan deze nacht pfff. Ik hou echt van wassim dat heb ik mezelf weer bewezen. Het is niet dat het ooit weg is gegaan. Ik douche mezelf en deed de trainingspak van wassim aan, hij had geen zin om in mijn kast wat te zoeken wat bij wat past. Dus gaf hij me zijn psg trainingspak. Ik keek naar mezelf in de spiegel, het zag er echt groot uit dus rolde ik de onderkant van de broek op. De vest deed ik niet aan want dat zag er echt uit als een jurk. Ik deed dus gwn een zwarte lange T-shirt in mijn broek. Ik keek goedkeurend in de spiegel en deed men haar in een hoge staart. Ik ging terug maar de kamer en zag wassim nog steeds slapen. Ik keek hem hoofdschuddend aan en ik had een plan. Ik had sws nog wat nat haar dus ik pakte men haar en wringde het op wassim. Waardoor hij wakker sprong en ging zitten op het bed. Ik lachte hem helemaal uit en hij keek me geïrriteerd aan.

Hij bleef me maar aankijken waardoor ik keek naar de ketting rondom zen nek. Ik keek er naar en bedacht me dat hij die een paar weken geleden niet aanhad. Ik wou het hem vragen maar hij zei geïrriteerd :'kifesh je deed dat'. Ik keek hem met een sneaky lach aan en zei : 'je sliep te lang naar men zin'.'oow miste je me al' zei hij. Ik stond op en ging naar het dek het was zo'n mooi weer waardoor het water helder was. Ik voelde 2 armen rond  men en ik keek naar achter waardoor ik wassim zag. Hij had alleen een boxer aan ik keek kort naar zen lichaam en keek dan terug naar het uitzicht.

Na even te kijken zei ik:'zidd ga je douchen dan kunne we naar huis gaan'. Hij keek me even aan en Zei met een knipoog :'spijtig dat jij al gedoucht hebt.' ik keek hem vies aan en zei :' probeer je Zehma romantisch te doen yekk'. Hij lachte me ging de douche binnen.

Ik ging de keuken en ik zag dat er hier wat boterhammen en croissants lagen. Ik verschoont ervan dat deze boot met eten inbegrepen was. Ik zetten alles op tafel en maakte nog snel koffie. Ik hoorde voetstappen en ik zag wassim met een handdoek rond zen middel. Ik keek hem raar aan en zei :'manija sawar ineg eh aghejoer'  ('waar is je broek eh ezel'.) hij zei :' zo is vele fijner je weet wel..' ik pakte men schoen en gooide het naar zen hoofd en en zei :'ziddd'!! (opstaan!) hij stond op en deed zen handen omhoog zodat k niet meer zou slaan en hij zei :sfe mama!! Ik lachte en begon aan men ontbijt.

We stapte zojuist wassim zen auto in   want we zijn net weg van de boot. We reden naar huis, thuis aangekomen keken we een film en gingen we slapen deze keer slipte ik gwn ik de kamer van wassim. Want hij smeekte me zowat...

Wrm zou wassim een ketting hebben?

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu