Sziasztok! Török Nadin vagyok ,16éves.
A helyi gimiben a 10.osztályt. Nem vagyok túl népszerű a korosztályomban ,az iskolában is alig vesznek észre . Engem ez egyáltalán nem zavar. A baráti köröm sem túl nagy . Mindössze Eva ( 7éves korom óta a legjobb barátnőm) és Dani a volt barátom , akivel két hete szakítottunk a sok nézeteltérés miatt. Azóta is tartjuk a kapcsolatot de jelentősen keveset beszélünk. Hamarosan itt a nyár , idén is mint minden évben 7éves korom óta elutazunk Olaszországba , egy kempingbe. Ami azt illeti ez a kedvenc országom , az emberek felhőtlenül boldogok nem is beszélve arról , hogy imádom maga a nyelvet is.
🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡Junius 25.
Becsomagoltam , a kocsira vártunk anyával a garázskapu előtt , amit apa hoz a szervizből.
- Miujság Danival ? - kérdezte anya a csendet megtörve .
- Beszélgetünk , de nemtudom , hogy mi lesz velünk . -feleltem őszintén mire a kocsi megállt mellettünk .
- Gyöngyeim beszállás! -szólt apa a kocsiból . Apukám nagyon vagány tetovált és mindig valami hülye beceneven hív minket.
Az út viszonylag hamar eltelt zenehallgatással , olvasással , alvással. Arra ébredek fel , hogy a nap megvilágítja az arcomat . Lassan kinyitom a szemem és észreveszem , hogy már a capming bejáratánál csekkollunk be . Lassan a kocsi elindul és figyelmesen nézem ,hogy az idén hol kaptunk helyet . A medencével szemben . A legjobb hely. Tavaly nagyon messze voltunk a partról és a medencétől ezért is örültem ennxire ,hogy ide kaptuk a helyünket. Kis mobilházanban fogok aludni 2 hétig . Legutóbb sátoroztunk , az is nagyon jó volt de ez jobb lesz. Már kipakultam , van külön szobám is. Éppen az ágyra tettem le a plédem amikor meghallottam , hogy anyu és apu valaki mással beszélget . Még az oké lenne ha angolul de nem , magyarul beszélgetnek egymással . Nagyon izgatott kettem oda is léptem az ajtóhoz és elállt a szavam. Egy kb. 180cm magas korombeli göndörhajú fiú anyukájával , apukájával áll az ajtónkkal szemben . Apa bemutatott én bicentettem és rámosolyogtam a fiúra aki ugyanolyan többenten áltt előttem mint én . Félénken visszamosolygot, istenem de édes. Kicsit zavarba is jöttem ezért visszamentem a szobámba és magamra csaptam az ajtót . Kifújtam a levegőt amit észre sem vettem eddig , hogy benttartottam . Ledőltem az ágyra és elaludtam . Halk kopogásra ébredtem fel . Ránéztem a telefonomra . 3 órát aludtam volna? Anya belépett az ajtón és mondta ,hogy elmennek a magyar szomszédokkal ( mint kiderült Margóval és Ferivel ) .
- Hogy ne unatkozz hoztam neked egy kis társaságot. -mondta majd belépett az ajtón a fiú.
Az ajtót becsukva zavartan köszöntem neki.
- Szia. - mondtam halvány mosollyal az arcomon .
- Szia - köszönt majd felnevetett mire én belőlem is kitört a röhögés.