Μετα την ηχογράφηση

406 28 0
                                    

Υστερα απο λιγο μας φωνάζουν για την  ηχογράφηση του τραγουδιού.

Μ:Tinus  ασε μας λιγο μονους
Τ:Καλα.... (θυμωμενα)
Μ:Ακου Ελπίδα ο αδερφός μου και εγω σ αγαπαμε πραγματικά!!! Δεν θα ηθελα τίποτα να με χωρισει μαζι του.Και σκεφτηκα να βρεις εσυ την λυση στο προβλημα αυτο μιας που εσύ είσαι αυτη που κανονικά επιλέγει.
Ε:Mac το ξες πως αυτη ειναι δυσκολη αποφαση. Ειστε και οι δυο διαφορετικοι με τα δικά σας χαρισματα.
Μ:Οκ ελα παμε να τραγουδισουμε.
Ε: Ας παμε.

Κατα τις 8:50 τελειωσαμε. Ουφ 😌. Μετα ειπα να φυγω μεχρι που βλεπω δυο κοπελες. Δεν τις αναγνωρισα αρχικα. Αλλα μετα κατάλαβα πως ηταν οι διδυμες Γιωτα και Τζούλι. Τι κανουν εδω; Μετα βγηκαν τα αγορια κα αυτα συζητουσαν και τα κορίτσια τρεξαν πανω τους. Τους αγκαλιασαν και τους φιλησαν. Που;  ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ 😈😈😈😣😣😣😬😬😬😭😭😭 ΤΙΣ ΜΙΣΩΩΩΩΩ. Τα αγορια τις τραβηξαν πισω και φωναξαν το  φυλακα και ο φυλακας τις εδιωξε και δεν τις ξανα αφηνει να περασουν μεσα.

Ε:Τι εγινε μόλις ;
Τ: Οι φανς τρις και λογο έρχονται και μας κανουν αγκαλιες.
Μ : Που και που μας φιλανε στο μαγουλο. Αλλα στο στομα πρώτη φορα!!!!
Τ: Ποιες είναι;
Ε: Η Γιωτα και η Τζούλι. Ολο το σπιτι τους εχει γεμισει απο πραγματα με εσας.
Τ: 😂 😂 😂
Μ: Εσυ τωρα που πας;
Ε: Καταρχας να παρω τηλ. μια φιλη μου που μενει εδω κοντα να κοιμηθώ μαζι της το σπίτι μου ειναι 20 λεπτα δρομος  απο εδω!
Τ: Θες να παμε εσυ και εγω εως εκει θα εχεις παρεα.
Ε: Αμε. Αλλα μετα πως θα γυρισεις; Θες μηπως να μεινεις στο σπίτι μαζί μου;
Τ: Καλος.Παω να ενημερώσω τον πατερα μου.
Ε:Οκ

Ο Marcus  με κοιτουσε και δεν μιλουσε δεν καταλαβαινα αν ηταν λυπημενος ή χαρουμενος. Μολις φεύγει ο αδερφός του αρχιζει.

Μ: Δηλαδη διαλεξες; 😨
Ε: Εεμμμ οχι! Απλα προσφερθηκε και ειπα να μην τον κουρασω να φευγει μονος του πισω.
Μ:Οκ. (και εφυγε)

Ηρθε ο  Tinus.

Τ: Με αφηνει. Ελα ας ξεκινήσουμε.

   My life with Marcus and Martinus!!!! Onde histórias criam vida. Descubra agora