Ben arkadaşlarım ve hatalarım

60 2 2
                                    

Hayatımın çok güzel ve zorlu zamanlarına hoş geldin sayın okur

Selam ya da boşverin ewt ben Busenur.14 yaşında bir genç kızım.Günlerden 1 Temmuz. Liseye geçtim ama hala hangi liseye gideceğimi bilmiyorum.Bir ablam var ve Ankara Fen de okuyor.bunu söylememin bir sebebi var .ablamla ben ilk ve ortaokulu aynı yerlerde okuduk.özellile ortaokulda öğretmenlerim bana "aa selin in kardeşi" diye seslenirdi.bundan nefret ediyorum!!!çünkü ben Busenur selin değil b-u-s-e-n-u-r .Bengisu adında bir arkadaşım var tatlı akıllı ama bazen inatçı.alara!onu çooook severim babası görevde bu yüZden acil destek:))ve nilgünüm ultra Aslan kısaca..Aybüke m benim şakacıların en şakacısı arkadaşım....<3 Güllü ya da Gülperi futbola aşık gözleri yeşil kırmızı garip ama kesinlikle ilgi çekici dilroşşşş thing i think diye yazan minyonumm..

Onları o kadar seviyorum ki anlatamam!!

3 yıl tanıdım sadece onları.. ama o üç yılda o kadar macera yaşadık ki!hatta yaşamamamız gereken birçok şeyi...

O üç yıldan sonra birçok şey değişti birbirimizden uzaklaştık ama bir gün geldi ve ..........

Güneşli bir pazar savahıydı.sevgilim hayatım Arda ile muhteşem bir kahvaltı yapıyorduk.kahvaltıdan sonra Arda duşa girdi ben de masayı topladım o sırada kapı çaldı gidip baktım .KARGO :Busenur ş..... ya bir teslimat! saçları dağınık uzun boylu bir adam.kafasını öne eğmiş .. Adama teşekkür ettim.tam kapıyı kapatıyordum ki bir gürültü!!adam çöplerimize çarpıp her şeyi dağıtmasın mı benden özür deliyerek ortalığı toplamaya başladı.ben de yardım ettim.birden göz göze geldik.adamın yüzünde uzun ve derin bir yara izi....ağzımdan sadece şunlar çıktı "Sen sen o olamazsın hayır hayır !!!"sesimi duyan Arda geldi ama adam çoktan gitmişti ona anlatamadım yaşadıklarımızı geçmişte arkadaşlarımla yaptığım hataları...bana gelen zarfı hatırladım birden.korkarak açtım ve içinden sadece oyuncak bir balerin çıktı...o zamana kadar bu beladan kurtulduğunu sanıyordum ama o çukurdan hala çıkamamışım meğer..

Geçmişin izleri:BalerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin