Η διαδρομή μαζι του

380 29 1
                                    

Πηγαμε δυο τετραγωνα ποιο κατω και αρχισμε να μιλαμε.

Τ: Λυπάμαι
Ε: Για πιο πράγμα;
Τ:  Για ο, τι εκανα σήμερα.
Ε: Δεν πειράζει.
Τ: Αυριο εχεις κατι;
Ε: Ναι νομίζω. Στις 6-8 το απόγευμα κάθε Σάββατο παω για στιβο.
Τ: Ααα εντάξει.
Ε: Γιατί;
Τ: Τιποτα. Κατα τις 10 ξυπνας; Ε: Λοιπον πες με αναποδη αλλα ξυπναω 8:30.
Τ: Και εγω!
Ε: Ααα εχουμε κατι κοινο.
Τ: Ναι
Ε: Λοιπον τι ωρα θα πας στο ξενοδοχείο;
Τ: Κατα τις 4.
Ε: Τιιιιιιιιιι ;😨 Να ξες αυριο θα κανω μπάνιο κατά τις 11 μη  μπεις μεσα.
Τ: Οκει πρωινό θες να κανω εγω;
Ε: Ακου εγω πρωινο κανω 2 τοστακια και ενα ποτήρι γαλα. Τ: Δευτερο κοινο και μια διαφορα.
Ε: Τι εννοεις;
Τ: Εννοω πως τρωω κακ εγω 2 τοστακια και πινω τσαι αυτη ειναι η διαφορά.
Ε: Οκ. Σε 5 λεπτα φτανουμε.

Κοιτουσα κατω μετα πανω στον ουρανο ενιωσα ενα βλεμμα πανω μου γυρναω και με κοιταει τον κοιτάω και εγω στα ματια. Αχ τι ομορρφος που ειναι ειναι κουκλος!!!!

Martinus pov
Κοίταει κατω αχ τωρα κοιταει τα αστερια. Ουτε ενα δεν συγκρίνεται με την λαμψη στα ματια της ομως. Οχ με καταλαβε. Εχω κολλήσει να την κοιταω με αυτο το χαμόγελο, και αυτη σταματησε να περπατα ειμαστε απέναντι ο ενας απο τον αλλον πρεπει κατι να πω ή εστω αυτη οτι και αν πει ειναι καλο.

Ελπιδας pov
Θελω να τον φιλησω!!! Αχ αφου μου ειπε πως με αγαπα αχ... ποσο δυσκολο ειναι.

Τ: Μπορω;

Με ρωτησε διχως σκεψη τον φιλαω. Ανταποδιδει.Ωχ ποσο ωραια φιλαει!!!! 💞 💘 💗 💖

Περπατησαμε λιγο ακομα και πηγαμε σπίτι. Μπηκαμε και αποφασισαμε να κοιμηθει στο κρεβάτι της μαμας και εγω στο κρεβάτι μου.

   My life with Marcus and Martinus!!!! Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon