Τελικά ξύπνησα 7:10 πηγα να ετοιμαστω και εφτασε :34 πειρα το κινητο μου και ειδα ενα μήνυμα. Το ανοιξα και ειδα το ακόλουθο.
"Αγαπητη Ελπίδα,
Ξες ποσο πολυ σ αγαπάω. Εισαι η μοναχοκορη μου! Σημερα Παρασκευή ενας κύριος (49 μάλλον ) αρα 2 χρόνια μονο διαφορα αν είναι 49. Ειπε στην γιαγιά πως θα πανε ταξιδι στην Γερμανία και μετα Γαλλια ύστερα Τουρκια και αργοτερα Κίνα μετα Σουηδία και αμέσως μετα Νορβηγία. Τελος παντων γλυκιά μου θα μεινεις μονη για 5-6 μηνες. Θα σου στειλω 5.000€ και οταν αποφασισεις ενα εισιτηριο να ρθεις να μας δεις. Αντιο παιδι μου! "Θα ειμαι μονη!!!! Ο μπαμπας εχει την δικια του οικογένεια, η θεια θα παει μαζι τους, η γιαγια θα παει μαζι τους και η ΜΑΜΑ!!!! Τα αδέρφια μου λειπουν επαγγελματικα ταξιδια!! Εμενα κανεις δεν με αγαπα; Τα γενέθλιά μου μονη θα τα περασω; Καλα ελεος!!!!! Παω να κανω το πρωινό ειναι 8:20 θα πεινασει ο Martinus Ωχ εκεινο το φιλι αυτο σημαίνει ότι διαλεξα; Και διαλεξα τον Tinus! Ο Μac θα μου θυμωσει!!!! Anyway. Θα αντέξει.
Ειναι 8:50 ολα σχεδον ετοιμα ο Martinus ειναι στο μπαλκόνι. Εγω παω να του βρω κατι απο τον αδερφό μου. Οχου ποτε δεν ετοιχε να εχω εστω μια καλη μπλουζα ααα οχι ρε η αδερφή μου εχει 3-4 του αδερφού μου. Ααα να αυτη ειναι τελεια.
E: Martinus!
Τ: Ναι.
Ε: Αυτη είναι μια μπλουζα του αδερφού μου.
Τ: Πολλη ομορφη.
Ε: Ευχαριστώ εχει πολυ καλο γουστο. Παμε να φαμε;
Τ: Αμε.Αφου φάγαμε πειγε 9:38 πηγα τοτε για μπάνιο ο Martinus εβλεπε τηλεόραση οσο και ας μην καταλαβαινε τιποτα. Κατα τις 10:30 τελειωσα και ειχα ειδη ντυθει. Ειπα να παμε καμια βολτα απο το κεντρο. Θα εχει πλακα. Και φυσικα μου απαντησε "Και δεν παμε;"
Πηγαμε σε μια καφετέρια. Εως τις 11:45. Υστερα πήγαμε στα μαγαζιά για ρουχα για τον Tinus εως τις 2 ειμασταν εξω. Είπαμε να παμε να φαμε και φαγαμε ενα πυτογυρο ο καθενας ο Martinus πρωτη φορα δοκίμασε. Του αρεσε μου ειπε. Υστερα κατα τις 3:30 πήγαμε σε ενα παρκο κοντα στο ξενοδοχείο τους (με ταξί). Οταν εφυγε πηγα και εγω σπιτι στις 5:30 ηρθε η Ναταλι και η Θαλια ( φιλη ). Φύγαμε αμεσως στον στίβο και εκει κουραστικαμε υπερβολικά γιατί ο προπονητής μας προετοιμαζε για τους αγωνες. Τελικα τελειωσαμε 10:30 τα παιδια είναι πτωμα. Δεν εξερω εμενα. Εφυγα πηγα σπιτι και κοιμηθηκα για τα καλα.
YOU ARE READING
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasyΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...