Знов я як в'язень....

109 4 4
                                    

.......

Нічого не вийшло він побачив мене у дворі і забрав їх собою...

Ми їхали додому і мовчали але тут тишину перервав він.

Ти хоч знаєш як мене звати-Сипитав він і подивився на мене.

Я кивала головаю що ні.....-Мене викрали а всім пофік....де вони всі чого вони мене не шукають мене...-Сказала я і подивилася на нього....

Ну по-перше мене звати Нікіта. По-друге я їм заплатив щоб вони тебе не шукали. А по-третє ми з тобою з народження одружениі....

ЩО...............................................................!!!!!!!!!!!!!!!
З якого народження ти що головою вдарився чо що?!

Нє нас батьки одружилися ще при народжені так що ти моя....а з рідними ти можеш говорити т. д.-Сказав він і вийшов із машини щоб відкрити мені двері...

А чому я цого незнала а ти знав-сказала я вже спокійним голосом.

Незнаю мені сказали може боялися щоб ти невтікла.-Скащав він і усміхнулася.

А ти чиму знав-спитала я і пішла до будинк.

Бо мої батьки най багатші за всю Україну....
Вони могли знайти не дебуть небуло смислу утікати....-Сказав він і пішов на кухню.

Так що ми маємо жити разом-Сказала я?!

Так але я сам незнаю як то буде ставкою як ти-Скащав він і заржав....

Ах ти падлооооооооооо!!!!!!-Почала я орати на цілий будинок і бигати за ним з подушкою....

Привіт мої хороші дякую що читаєте маю книжку якщо будуть помилки пішіть в коментарях.

І я небумала що так багато людей буде читати книжку напочатку.
Глава маленька але інші може будет більшими просто мало часу зараз ті кр і т. д.
Папа😘😘😘

Любов Чи Брехня...?!Where stories live. Discover now