Güncel yazar notu: Hikaye düzenlendi. (22.07.2019):d
Mobbing; mevcut gücün veya pozisyonun kötüye kullanılarak, herhangi bir personeli huzursuzluğa sürükleyen, yıldırmaya çalışan, kişinin iş yaşamından olumsuz etkilenmesini sağlayan yasadışı ve zorba davranışların bütününe verilen isimdir.
İyi Okumalar 💕💕
Tanrı'nın laneti üzerinize olsun!
Sevgisiz patronum; ya da patron bozuntusu... Azalttığınız maaşımın son zerrelerini, gidip bu defter için harcadım. Mutlu musunuz? Tabii ki öylesiniz! Hadi ama.. Sonuçta ben mutsuzum ve bu sizin başlı başına mutlu olma sebebiniz, değil mi?
Şerefsizsiniz.
Sizden nefret ettiğim kadar başka hiçbir şeyden nefret etmiyorum biliyor musunuz? Düşünün; üniversitede benim notlarımı çalan o dalgalı saçlı zorba çocuğu bile daha çok seviyorum sizden. Hatta ilk okulda altıma işediğimde benimle dalga geçen ve gecelerce kabuslarıma giren kızları bile daha çok seviyorum!
Ya da yok.. Onları sevmiyorum. Öyle demeyelim de sadece size olan nefretimden bir tık az nefret ediyorum o kadar. Ama şu dalgalı saçlı çocuğu sizden daha çok sevdiğim kesin.
Her neyse.
Bana bugün kakaladığınız yığınla işi varolan gücümün son damlalarına kadar kullanarak bitirdim. Hatta o yirmi altı sayfalık iddianameyi bile otuz ikinci kez yeniden yazdırmanıza rağmen bıkmadan yapmış sonra da gidip bu defteri almıştım.
Başta da söylediğim gibi... Azalttığınız maaşımın son kuruşlarıyla..
Hatta adam indirim yapmasa alamıyordum bile. AH TANRI AŞKINA AÇLIKTAN ÖLMEMİ Mİ TEMENNİ EDİYORSUNUZ?!
Temenni derken, istiyorsunuz demek istemiştim. Hani siz böyle konuşmamı istiyorsunuz ya bu yüzden öyle söyledim.
Neyse, devam edeyim.
Dolapta yiyecek bir yemeğim yok! Açım ve annem neden zayıfladığımı ona attığım fotoğraflarımdan sonra sürekli sormaya başladı.
Yalvarırım bana zam yapın artık.
Da bir saniye.. Siz derken.
Bu benim defterim ve benim kurallarım burada geçer. Tıpkı şirkette sizin kurallarınızın geçtiği gibi.. Ah pardon! Senin!
Şerefsizin tekisin ve saygı ibarelerini haketmiyorsun!
Tamam yüz yüzeyken sana saygı duyulmazsa anında o kişiyi kovuyorsun ama en azından burada saygı duyulmayı haketmiyorsun.
Çünkü dediğim gibi... Burası benim çöplüğüm ve burada benim borum öter.
Ya ne borusu ne çöplüğü? Bak beni fakirliğe o kadar alıştırdın ki çöplük falan diyorum!
Halsiyetsiz!
Bana o lanet şirketinde yaptığın davranışlarını her geçen gün buraya yazarken ağlayacağım belki. Hatta çok utanacağım. Ama sen bunları yaparken hiç utanmıyorsun.
İki paralık!
Evet bu benim sana taktığım yeni lakap!
İki paralık herif seni!
Sen bu davranışları bana uygularken utanmıyorsun ama evet ben buraya yazarken utanacağım. Mesela günde bana yetmiş sekiz kez "Neden kendine yeni iş bakmayı denemiyorsun?" deyişini buraya yazacağım.. Ama utanarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mobbing ❊ Yoonmin
FanfictionSaf sekreter; Park Jimin ve ona şirketi dar eden patronu; Min Yoongi...