Deze Roman is geschreven in het Nederlands.
Lenna is een heel arm meisje, haar vader werkt op de schroot en de toekomst voor haar ziet er niet best uit. Haar leven verandert als ze een gunst aangeboden krijgt.
'Heey Lenna!' haar vader komt duwend en trekkend tussen de menigte vandaan, hij draagt een afzichtelijk grijs pak en zijn haren staan recht overeind. 'Nee hè' dacht ik bij mezelf. 'waarom verpest hij altijd mijn leven'. Ik keek spiedend rond bij de bar. Iedereen leek druk in gesprek dus besloot ik maar om snel naar mijn vader te lopen. 'Godverdomme kind!' 'je ziet er niet uit!' 'ik snap je echt niet! je besteed al ons geld om uitgerekend naar déze kroeg te gaan!' ik zag dat zijn tranen in zijn ogen stonden, maar deze keer lukte het me aardig om vol medelijden te kijken. Haar vader zag er verhit uit en al meerdere mensen keken geboeid naar lenna en haar vader. 'Pap, ik kom al naar huis. Ik heb geen zin om nu ruzie te maken als iedereen aan het kijken is'. Lenna keek beschamend rond en trok haar vader mee naar buiten. Ze liepen samen in stilte naar huis. Eenmaal voor de deur begon haar vader te praten: 'Als je je nog een keer zo hoerig gedraagt mag je het huis uit!' 'Naar dat lelijke vriendje van je!' 'hij heeft niet eens een huis!' haar vader begon te schreeuwen.
Verder?? Tips en reden?