Karla

376 51 2
                                    

Sedma intervjuisana osoba je Karla (@KarlaLittleWorld). Ima 13 godina i živi u Hrvatskom zagorju. Ide u osnovnu školu, osmi razred.

Za sada piše 4 priče, od kojih je jedna završena. Part of me (Harry Styles fanfiction)-završena, Blue Beauty (Louis Tomlinson fanfiction), Stay (Niall Horan fanfiction), Cristal (Zayn Malik fanfiction).

Preporučujem vam da pročitate Cristal-prelijep ff. Jedna od najboljih priča na wattpadu.

Intervju:

Pitanje: Šta te navelo da napraviš wattpad?

Odgovor: Kerima. Počela sam ju pratiti, a kada se preselila na wattpad uskoro sam to učinila i ja, a zatim počela i pisati. Uglavnom zbog priče Criminal.

Pitanje: Najdraže osobe koje si upoznala na wattpadu?

Odgovor: Bo, Staša, Amra, Elmina…

Pitanje: Ko su za tebe najbolji pisci na svijetu?

Odgovor: J.K.Rowlling i John Green zasada. Uskoro će im se možda pridružiti i Suzanne Collins.

Pitanje: Jesi li Larry Shipper?

Odgovor: I jesam i nisam. Nije da previše zamaram time. Ali više da jesam.

Pitanje: Kakvu muziku najčešće slušaš?

Odgovor: Pa zapravo slušam sve osim metalice. Večinom pop, a pošto sam iz Zagorja znam i narodnjake.

Pitanje: Ako bi mogla provesti ostatak života sa jednom poznatom ličnošću, ko bi to bio i zašto?

Odgovor: Niall. Definitivno Niall. Zašto? Mislim da ima previše razloga zašto. Meni nisu stala u tri pisma i ne bi stalo tu u par rečenica.

Pitanje: Kako si došla do ideje za priču Cristal?

Odgovor: Nisam ja došla do nje, ona je došla do mene.

Pitanje: U jednom od nastavaka Cristal, pomenula si kako misliš da ljudi očekuju puno od tebe. Možeš li objasniti šta si pod tim mislila? Da li razmišljaš o brisanju priče?

Odgovor: Pod tim sam mislila svakodnevnicu, wattpad. Znaš, ja nikad ne osmislim cijelu priču unaprjed. Zapravo ako unaprjed smislim nešto to je možda jedan događaj, a ostalo pišem tek kako mi dođe. Sjednem za kompjuter, otvorim word i pišem što mi pada. Dok sam čitala komentare, neke poruke, shvatila sam da možda neću moći. Možda. I ne, ne mislim o brisanju priče, nikako. Sve priče pokušam ili stvarno završim. Tako namjeravam i s Cristal.

Pitanje: Da li je pisanje ono čime želiš da se baviš u životu ili imaš neke druge planove?

Odgovor: Nemam previše planova za budućnost. Smatram da sam još premlada da donosim takve odluke. Imam želje i ciljeve. Jedan od njih je da upišem gimnaziju i želim se baviti pisanjem, no zasad samo tu na wattpadu, a za poslije, ne znam.

_________________________________

Hvala Karli na odgovorima.

Ne znam kada ide sljedeći intervju jer nemam nikakve inspiracije za pitanje. Ako neko ima ideja, neka mi se javi u inbox.

Intervju sa wattpad autorimaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant