Bölüm - 3

30 5 4
                                    

Tekrar merhaba arkadaşlarım .Yepyeni bi bölüm ile karşınızdayım.Yazım yanlışları için beni affedin .Ayrıca medyadaki müziği şimdi açmayın ,açılması gereken yerde ben size söylicem .Müziğin ismi Willy William


İYİ OKUMALAR...

Asrın'ın azından :

Ne giyiceğime karar verdikten sonra evden çıktım ve Eren'in evine doğru yol aldım. İçimde çok tuhaf bi his vardı .Durduk yere sanki karnımda kelebekler uçuşuyomuş gibi hissetmeye başlamıştım.Sanırım bu mutluluk hissiydi.İçimden deliler gibi bas bas bağırmak gelsede kendime hakim olmaya çalışarak yürümeye devam ettim.

ON DK SONRA:

Yürümeyi seven bi yapım olmasına rağmen bacaklarım kısa olduğu için normal bi insan bi adım atarken ben iki adım atıyordum bu da yorulmama sebep oluyordu.

İç sesim" akılsız başın cezasını ayaklar çeker diye boşuna dememişler .Ben sana demedim mi taksi çağır diye .Sakalımız yok ki sözümüz dinlensin" diye sitem ederken ben sadece adımlarımı daha büyük atmaya çalışarak yoluma devam ettim.

En sonunda eve varınca kapıyı tıkattım vebeklemeye başladım.İçeriden Nazlı'nın kahkaha sesleri geliyordu.Nazlı kapıyı açtıktan sonra beni gördü ve bi adım geriledi.Arkadan Eren geldi ve artık Nazlı'ya nasıl bi bakış attıysam "n'oldu niyee öyle bakışıyosunuz" dedi. Bende Nazlı'ya bakarak "senin şu sevgilin varya sabah beni üzerime atlayarak uyandırdı"dedim.

Sonra Eren'e baktım ve üzerinin ıslak oduğunu farkettim.Eren'e"sana n'oldu niye üstün ıslak"diye sordum.Eren "aynı kaderi yaşıyoruz "dedi.O öyle der demez zaten içimde olan o mutluluk duygusu ile kahkahalara boğuldum.

Eren'in azından :

Herkesin gülmeye başlaması ortamın yumuşadığı anlamına geliyordu.Buna sevinerek Nazlı'nın beline sarıldım ve içeri geçtik.

Rüzgar Asrın'ın geldiğini anlamış ve yanımıza gelmişti.Gelirkende "Ooo abisinin balı hoş geldinn"dedi ve Asrın'a sarıldı .Asrın "hoşbuldum abicim ."dedi ve abisine yer açmak için birazcık yana kaydı "abi gelsene "deyip abisi için açtığı yere iki kere vurdu .Abiside ne yaptığını anladığında yanına oturdu.

Asrın bana bakarak "Eren sen nasılsın bi şeyin varmı"diye sordu .tam cevap verecekken Rüzgar "amaaaan neyi olcak balım sadece birazcık pandaya benzedi o kadar "deyip kahkaha atmaya başlayıca Nazlı ve Asrın'da ona katıldı.Hepsine teker teker öldürücü bakışlarımı yolladıktan sonra Nazlı"Aman yaa kıyamam benim aşkım böylede çok yakışıklı" dedi ve bana sarıldı.

Bende "benim sevgilim beni beğendikten sonra kimsenin ne düşündüğü beni ilgilendirmez "diyerek egolu bi şekilde sırıttım .Rüzgar bunun üstüne"ıhhh aşk böcekleri "dedi ve o da sırıttı.

Asrın'ın azından:

İçimdeki kelebekler daha çok kıpırdamaya başlamıştı. Ses çıkarmadan oturmakta zorlanmaya başladığımda" ayhh abi yaa ben şu kelebekleri dindirip geliyorum"dedim abim arkamdan soru soran gözlerle baktığında"gelince anlatıcam abiciğim" dedim ve mutfağa gittim. Çekmecedeki en büyük bardağı aldım ve musluğun altına tutup azına kadar suyla doldurdum. Dolupta taşmaya başladığında gözlerimin daldığını anladım. Gözlerimi daldığı yerden ayırıp bardağa çevirdim ve musluğu kapattım. Bardağı sıkıca kavradım ve kafama diktim. Ne kadar süredir öyle durduğumu bilmiyorum ama "oooooha" sesini duymam ile kafamı indirdim. Eren'le Nazlı'yı karşımda görmeyi beklemiyordum. Eren gülerek "bacım sen napıyon yawf"dedi. Bende buna karşılık ağzımdan akan suları sildim ve" ne yaa sudamı içemicez"dedim ve kahkaha attım. Neden bilmiyorum ama bu içimdeki kelebekler yüzünden durduk yere saçma sapan şeylere gülüyordum. Eren Nazlı'ya bakarak"gel aşkım bu manyak suyunu içsin "dedi. Nazlı imalı imalı " ya aşkm deme öyle. Demekki kızın içi yanıyo"dedi ve mutfaktan çıktılar. Bende arkalarından"te allahım yaa "diye bağırdım.

Yeni OkulumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin