Hep anılarını yazmak için bir günlüğü olsun istemişti. Artık vardı.
Ayıcıklı kapağını kaldırdı ve tatil anılarını yazmaya başladı...
29 Nisan 2018
Sevgili günlük;
Sana bu günü değil eskileri anlatacağım. Sana hayatımın en güzel günlerini anlatacağım.
Otel odasında uyanışımın
1. günüydü . Onu bu kadar seveceğim aklıma gelmezdi o zamanlarda.
Hazırlandım saçlarımı taradım.
Odamdan çıktım. Kapıyı kapatmamla onu görmem bir oldu . Hayır ! Bu deli sabaha kadar kapımda beklemiş olamazdı.
Gözlerinin yorgunluğundan anlaşılan harbiden geceyi burda geçirmişti. Her an yere düşecekmiş gibi dururken bana;
- Günaydın prenses amma da uyudun ha.
- Sen uyumadın mı?
- Sana değer... Seninle bugün eğlenelim mi ne dersin?
Kendimi onun tatlı tavırlarından alıkoyamıyordum.
Kabul ettim . Birlikte otelin bahçesinde vakit geçirdik sohbet ettik . Oda Nevşehir'in en iyi okullarından birini burslu okuyormuş. Evet yakışıklı olduğu kadarda zeki bir beyefendi. Gelecekteki hayallerinden bahsetti bana. Ankara da Hacettepe Üniversitesinde okumak istediğini, veteriner olmak istediğini anlattı bana. Evet hayvanları çok seviyor. Çimlerde otururken yanımıza gelen kediyi öyle bir sevdi ki.
O bana kendinden baya bahsetti .
Ben mi? Ben ona kendimle ilgili bir şey anlatmadım daha dün gördüğüm birine kendimi anlatamazdım değil mi?
Aklıma takılan şuydu: o bana nasıl bu kadar kolay güvenebildi? Ben se ona değil telefon numaramı, nereli olduğumu bile söylememiştim.
Ama ona karşı olan tutumum bir anda nasıl böyle değişmişti? Aşık olmak için çok erkendi herşeyi zamana bırakmak gerek diye düşündüm. Belkide olayların bu kadar hızlı gelişmesini engellemeliydim.
Önce onunla arkadaş olmayı düşündüm. Ama bana onu getiren şeyler vardı. Benim bile çözemediğim...
Son cümlesini tamamlayıp günlüğünü kapattı . Hayallerden arınma vakti gelmişti. (Off yarın okul var diye düşündü)
Hayatın en acı gerçeği-okul- ...
Telefonuna bir mesaj geldi o an;
- Günaydın prenses. Nasılsın? Dinlenebildin mi bakalım?
- Günaydın. Evet dinlendim bayağı. Ben iyiyim sen nasılsın?
- Ben kötüyüm ya...
- Neden?
- Seni özledim prenses...
Duru bu mesaji görünce yanaklarından damlalar süzüldü.
Saklamaması gerektiğini düşündü.
- Ben de seni...
Ah şu mesafeler insanı öldürüyor diye mırıldandı.
Artık normal hayatına devam etmesi gerekiyordu. Okul , ev hayatı, arkadaşları...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Masalın Prensesi Kim?
Roman pour AdolescentsAynı yakışıklıya aşık olmasıyla başlayan iki dostun trajedik öyküsü...