36. Bölüm Kaybolan Parçalar

599 35 6
                                    

Moorim School dizisinden bir müzik. İlk nakaratını duyduğumda bayılmıştım. Şarkının başında uzun bir yer var orda hemen kapatmayın Please.

Umarım seversiniz..

Bu arada diziyi ben bitirdim. Cidden çok güzel tavsiye ederim...

Arin'den

Arkama baktığımda..........hayattaki umutlarımın asla tükenmeyeceğini anladım.

Şuan karşımda Eun duruyordu.

Soo bin
"S-sen-"

Eun
"Ne oldu? Ablamla oyun oynarken böyle konuşmuyordun."

Bomi
"Yah! Yine mi zorbalık görmek istiyorsun?"

Hızla o kıza döndüm ve üzerine yürüyüp sert bir tokat attım. Dudağının kanadığını görünce ne kadar sert vurduğumu anladım.

Chul
"E-Eun s-sen."

Eun'a döndüğümde gözünden bir damla yaş düşmüştü. Eun yanıma gelip karşıma geçtiğinde gözlerim dolmuştu.
Kafamı başka yere çevirerek ona bakmamaya çalıştım. Ama bakmasam bile hıçkırıkları ve burun çekişlerinden ağladığı belliydi.

Eun
"Özür dilerim abla. Ben sadece bir daha o insanların yüzünü görmek istemedim. Kaçtım."

Ben
"O gün........hayal değildin değil mi?"

Eun
"İntihar edeceğin zaman yanında olmayı, senin beni kurtardığın gibi bende seni kurtarmayı istedim ama ortaya çıkamazdım. Ama ondan önce hep yanındaydım."

Ben
"Ama asla varlığını belli etmedin."

Eun'un ağlaması dahada şiddetlenirken bende dayanamayıp gözlerimdeki yaşların akmasına izin verdim.

Eun yere çöktüğünde bende onun gibi yere çöktüm. İkimizde deli gibi ağlıyorduk.
İkimizde hayatlarımızdan kaçmıştık. Ama ikimizde ölmemiştik. Kaderlerimiz aynıydı.

Omzuma konulan elle başımı o tarafa çevirdim.
Suga elini omzuma koymuş dolan gözlerini saklamaya çalışıyordu.

Ben
"Özür dilerim. Sana anlatmadığım ve bütün yalanlarım için."

Önüme dönüp Eun'a sıkıca sarıldım.

Ben
"Bir daha beni sakın bırakma. Tamam mı?"

Eun
"Merak etme. Asla bırakmicam."

Göz yaşlarımı silip bizimkilere döndüm.

Ben
"Burdan gidelim artık. Daha fazla durmak istemiyorum."

Herkes onaylayınca ayağı kalktım. Eun'u da kaldırdıktan sonra beraber burdan çıktık.

Son kez arkama dönüp Soo bin denilen kıza baktım.

Ben
"Kaybettin Soo Bin."

Onun birşey demesine izin vermeden arkamı dönüp yürümeye başladım.

Eun
"Nereye gidiyoruz?"

Ben
"Sen bizimkilerle beraber eve gidiyorsun. Ben kısa bir süre için Seul dışındaki eve gittiğim için şimdi oraya gidiyorum."

Eun
"Geri geleceksin değil mi?"

Gözüm saniyelik Suga'ya kaydığında bana beklentili gözlerle bakıyordu.

Ben
"Bilmiyorum."

Eun
"Nasıl bilmiyorum? Tabiki geleceksin."

Gülümseyip saçlarını karıştırdım.

Who Are You? || Min YoongiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin