Bir tiyatroda küçük tavşanımız hayalini nasıl gerçekleştireceğini ve vahşi hayvanlarla masum hayvanların nasıl tanıştığını sergiliyormuş.(Sahneye tavşan girer.) "Ormanın derinliklerinde küçük bir tavşan dolanıyormuş. Sonra aniden önüne bir kaplan çıkmış tavşana saldırmış ve tavşandan kanlar püskürmeye başlamış. Kan! Kan! Kan! (Ketçapı alır ve karnının arkasından sıkar.) Ve tavşan ölür. İşte polisler bunun için devreye girerler. Vahşi hayvanların masum hayvanlara zarar vermesini önler ve bir barış sağlarlar. İşte bende bu yüzden büyüyünce (Polis kostümü giyer.) Bir polis olmak istiyorum!" Gösteri bitmiş ve herkes gülmeye başlamış . Fakat tavşan umudunu yitirmeden cevap vermiş. "Burası hayvanlar şehiri herkes istediği kişi ve istediği mesleği olabilir! Bu gülünecek bir durum değil!" Herkes o an gülmeyi bırakmış ve tavşana hak vermişler. Sahne çıkışında gösteriyi sergileyen tavşanın annesi ile babası yanına gelmiş. Küçük tavşanlarına havuç tarlasına giderlerken bir öneride bulunmuşlar "Bak tatlım. Burası tavşanların özünde olan yer, havuç tarlası. Burada tavşanlar havuç satarlar ve sende bunu yapmalısın.Senin kaderinde bu var. Biliyorsun tavşandan polis olmaz tatlım. " Ama polis olmaya meraklı olan tavşan annesinin bu önerisini kabul etmemiş. Annesi ve babası ne kadar ısrar etsede tavşanımız inat ettiği için pes etmek zorunluluğunda kalmış. Tavşanlar eve girmiş ve büyük bir uykuya dalmış. Sabah olunca tavşanımız büyük bir mutlulukla uyanmış. Yüzünü yıkamış, kahvaltısını etmiş ve koşa koşa dışarı çıkmış. Çıktığı anda önündeki parkta zorba olan tilkiyi görmüş. Bu tilki iki arkadaşıyla herkese kötülük etmeye bayılırmış hemde şuanda bir koyuncuğun biletini zorla almaya çalışmaktaymış. Zaten bizim küçük tavşanımız büyüyünce polis olmak istediği için hemen zorba tilkinin yanına gidip onu uyarmış "Hey seni koca aptal, koyuncuğun biletini hemen geri ver yoksa.." Zorba tilki araya atlamış "Yoksa ne o tontiş kuyruğunu bacağının arasına alıp şirinlik mi yaparsın? Bak tavşan sen bu şehirde herkes istediğini olabilir zannediyorsun değil mi? Fakat ASLA! Kimse istediğini olamaz anladın mı?" Demiş ve tavşancığımızın üzerine atlamış. Yere düşürmüş ve yanağına bir pençe geçirmiş. Sonra kahkaha atarak ortadan kaybolmuş. Neyseki tavşan koyuncuğun biletini almayı başarmış ve ona sapasağlam geri vermiş. Koyuncuk ilk onun kalkmasına yardım etmiş ve teşekkür ederek şunları söylemiş "Çok teşekkürler. Kesinlikle sen dünyanın en iyi tavşan polisi olacaksın!" Demiş. Tavşanımız da "Aynı zamanda ilk tavşan polisi." Diyerek oradan mutlulukla ayrılmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOTROPOLİS
AdventurePolis olmak isteyen bir tavşanın hikayesi... "Kim demiş tavşandan polis olmaz diye?" Tavşanımız küçüklüğünden beri polis olmak istemektedir ve büyüyünce bu hayalini gerçekleştirmek için ZOTROPOLİS HAYVANLARIN ŞEHRİN'E gelir ve sonra ne mi olur okuy...