Mérgesen mentem le a parkolóba és tényleg ott volt az autó, rajta egy hatalmas masnival. Azonnal előkaptam a telefonom és hívni kezdtem Danielt. Legnagyobb meglepetésemre azonban hallottam, hogy nem messze csörög, ráadásul az egyik kedvenc számom volt az. A Linkin Parktól a Battle Symphony...de ő nem is szereti az együttest. Mert az, hogy nekem ez a csengőhangom, az egy dolog, de neki?
- Szia! - köszönt halkan, mikor odaért hozzám.
- Miért kell neked mindig mindenbe beleütnöd az orrod? Mi a francért nem tudsz szépen, csendben felszívódni? Eddig olyan jól ment. Folytathatnád ezt a jó szokásod. A kocsi pedig nem kell - dobtam oda neki a kulcsot. - Tartsd csak meg!
- Muszáj ilyen ellenséges legyél? Csak kárpótolni akartalak az autód miatt - jött közelebb hozzám, és meg akart ölelni - de hátrálni kezdtem.
- Hozzám ne érj! Hagyj békén! Tűnj el végleg az életemből! - hagytam ott.
Egyszerűen nem értem meg, hogy minek kell még mindig gyötörjön engem. Lassan ott tartok majd, hogy meggyűlölöm. De talán épp ez a célja. Mindegy, nem is akarok ezzel foglalkozni. Visszamentem az irodába, Ria pedig értetlenül nézte azt, hogy mennyire ki vagyok akadva.
- Én a helyedben távoltartási végzést kérnék - mondta nyugodtan miután elmeséltem, mi volt.
- Mégis milyen ürüggyel? Eddig én zaklattam az exem, és most megint érdekelném, de már nem akarok tőle semmit? Biztos komolyan vennének - nevettem fel.
- Egy jó ügyvéd mindent elintéz, csak szólok.
- Te tiszta bolond vagy. Nem kérek távoltartásit, de Danielt kerülöm ennek ellenére. Jó messzire.
- Annyira örülök, hogy végre így gondolkodsz. Annyira ideje volt már.
- Tudom. És jó is, hogy végre így gondolkodom. Nem kell nekem már ez.
Az egész napomra rányomta a bélyegét ez kis incidens. Alig vártam, hogy végre hazamenjek. Ám ez sem úgy történt, ahogy én azt elképzeltem. Ahogy befordultam az utcába, már láttam, hogy a lakásom előtt ott áll az autó. Nem akartam elhinni, hogy képes volt Daniel idehozni.
De, ami még hihetetlenebb volt, az az, hogy ott ült a bejárati ajtó előtt. Komolyan, biztos van valami baj a fejével. Tuti, hogy nem teljesen százas.
- Nem tudsz leállni? - kérdeztem mosolyogva.
- Csak tényleg kárpótolni akarlak - állt fel a lépcsőről.
- Ha más kocsiját töröd össze, akkor is veszel neki újat?
- Nem, de te megérdemled. Ráadásul pont olyan, ami tetszik is neked. Mindig mondtad, hogy szeretnél egy bordó autót. Most itt van.
- Ez túl nagy ajándék, nem fogadhatom el.
- Dehogynem. Ez a tied - nyújtotta felém a kulcsot. - Na, ne kéresd magad!
- Gyere be, és megbeszéljük - adtam be a derekam.
- Nem akarsz az utcán veszekedni, mi? - vigyorgott.
- Elég jól ismersz - mondtam faarccal míg nyitottam a bejárati ajtót.
- A tegnap esti srác a barátod? - kérdezett rám hirtelen.
- Most ez miért érdekel? - fordultam felé.
- Csak kíváncsi vagyok, hogy mi van veled. De nem muszáj elmondanod.
- Nem a barátom, csak le akartalak rázni - vallottam be neki, pedig nem kellett volna.
- Ennyire utálsz? - érdeklődött, mikor már bent voltunk.
ESTÁS LEYENDO
Sorsod nem kerülheted el (Daniel Ricciardo)
FanficEmma, a 25 éves újságíró rengeteget szenvedett az utóbbi pár évben. Az élete, amit gondosan felépített, egyik pillanatról a másikra darabjaira hullott. Párja, a Forma 1 egyik tehetséges pilótája, Daniel Ricciardo, négy hónapja elhagyta, sőt az áhíto...