Ploaie de seara

21 2 2
                                    

   Incepuse să plouă și totuși, în atmosferă se simțea o înnădușeală de nedescris. Am tras perdelele de noapte pe geam și se făcuse brusc întuneric. Patul mare, de mijloc, domnea în încăpere, iar el, dormind printre cearșafurile albe, mă înnebunea tot mai mult. Am stat câteva clipe și l-am privit, apoi l-am pupat ușor pe frunte, însă nu simțise nimic. M-am învelit într-un prosop și m-am dus la duș. Îi vedeam chipul ori de câte ori închideam ochii. Încă  îi simțeam atingerile pe trupul meu. Avea un mod de a-mi atinge sânii, încât îmi doream să opresc timpul și să mă iubească o veșnicie. Ieșisem mai aprinsă decât eram. Tot ce îmi doream să fac, era să merg lângă el, în pat, să mă urc pe el și să încep să mă mișc lejer, să-l sărut... Ohh, Doamne... eram atât de cufundată în imaginația mea, încât mă speriase un tunet. Am lăsat prosoapele la uscat, m-am dat cu cremă pe corp și am mers în cameră. Aveam hainele lăsate la marginea patului și nu am ezitat să mai rămân puțin dezbrăcată. Era perfect. M-am ridicat și am ferit puțin una din perdele, lăsând să intre în cameră o rază de lumină. Adoram ploaia. Mă simțeam cel mai bine respirând acel aer umed.

  -De când ai început să umbli dezbrăcată?

  Am tresărit la auzul vocii lui, care semăna mai mult cu un mârâit. Eram bucuroasă pentru că nu avea să-mi vadă obrajii înroșiți.

  -Ți-ai lăsat și glasul odată cu hainele?

  -Am făcut duș, iar apoi am mai rămas puțin așa, dorind să mă răcoresc. Credeam că dormi.

  -Cred că ceva m-a trezit. Credeam că ești lângă mine... îmi place priveliștea.

  -Da... și mie îmi place(de tine, cum stai și mă privești). Plouă foarte frumos.

  -Da. Plouă. Îhî... foarte frumos.

  A venit la mine și m-a cuprins cu brațele. Mă mirosea și începuse să mă sărute ușor, pe gât. M-am întors cu spatele spre el și mi-am lipit fundul de acea zonă, unde deja se simțea ceva tare. Palmele lui erau cele mai potrivite cupe pentru sânii mei. Limba și-o plimba pe gât și puțin pe spatele meu și se apăsa câte puțin în mine. Își coborâse o mână între picioarele mele, iar eu  începusem să tremur. Și-a dat jos pantalonii scurți și își atingea sexul erect de mine. Eram deja foarte umedă și doritoare. M-a luat în brațe și m-a lăsat pe pat, privindu-mă. Era atât de frumos... genul de bărbat matur, care știe ce vrea și în care poți avea încredere. Cam asta exprima privirea lui. Îmi spunea să am încredere în el și să mă las condusă de ceea ce simțeam. Chiar așa se întâmplase. Mi-am pus mâinile pe pieptul lui și îl sărutam lacom...îl atingeam peste tot. Dacă ar fi trebuit să-l descriu, ar fi ieșit o frumoasă poezie.

   Voiam să mă simtă...să-l simt, să simt cum mă dorește. Expresia feței lui atunci când l-am atins în zona intimă, mi-a provocat un zâmbet. Tot ce-mi doream era, să se simtă bine. M-am lăsat pe spate și l-am tras peste mine. Mi-am depărtat picioarele mai tare și l-am condus să mă pătrundă. A făcut-o dulce și adânc. Câteva momente am rămas amândoi nemișcați. Era cea mai plăcută senzație, când, aproape am atins imposibilul. Acel moment când nu mai contează nimic altceva decât persoana ta, persoana de lângă tine și ceea ce se întâmplă între voi.

  A fost o seară în care mi-a arătat cum este să fii iubită, la modul cel mai serios. Îmi provocase un orgasm, încât gemetele mele concurau cu tunetele de afară. Iar el terminase odată cu mine. Am rămas unul lângă altul Mi-am pus un picior peste el și îl țineam în brațe. I-am șters fruntea transpiată, apoi l-am sărutat.

  Și furtuna nu se oprise...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Ploaie de searaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum