KONSER

1.1K 40 10
                                    

yaşasın yeni şarkılar çıktı. çok mutluyum ve uzun zamandır yeni bölüm yazmadığım için özür dilerim lise tercihime karar veremedim ve bi süredir yazamıyorum

KONSER GÜNÜ
Bugün konser günüydü. biz de kızlarla birlikte giyinme odasında kıyafetlerimizin gelmesini bekliyorduk . Az önce kuaförden gelmiştik . Lisanın saçını boyamışlar ve kısaltmışlardı. Uçları yeşildi . Bizim de sadece saçlarımızı yapmışlardı. Daha sonra da menejerle buraya geldik .Bize kıyafetleriniz 1 saate gelir demişlerdi ama biz burada 1,5 saattir bekliyoruz . En son menejer geldi ve bize bir torba bıraktı . içinde kıyafetler vardı ve isimlerimiz yazıyordu . Isimlerimizin olduğu kıyafetleri giydik ve sahneye çıkmayı bekledik.

 Isimlerimizin olduğu  kıyafetleri giydik ve sahneye  çıkmayı bekledik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sırada bir fotoğrafçı ve menejer geldi. Birlikte fotoğraf çekildikten sonra yaklaşık yarım saat kadar sahneye çıkmayı bekledik . Bu sırada şarkıyı ve karaografiyi de tekrar ettik. Ve menejer bizi sahneye çağırmaya geldiğinde az da olsa heyecanım gitmişti.

Sahneden çıkarken hala şarkıyı mırıldanıyordum.'make missile missile boom boom' şarkıyı çok beğenmiştim ama dans. Çok yorucuydu.Ama buna rağmen çok enerjiktim .Hemen eve gittik.Çok yorulmuştuk . Biraz dinlendikten sonra . Kapı çaldı . Biz birbirimize bakıyorduk. En sonunda jennie kalkıp kapıyı açtı . Içeri bir kadın ve cüsseli bir adam girdi . Ellerinde kalın dosyalar vardı ayağa kalktık . Ve neden geldiklerini sorduk. Bize" YG ENTERTAINMENT "' den geldiklerini söylediler ve bize bir sözleşme verdiler . Biz gözlerimiz kocaman olmuş bir şekilde birbirimize bakıyorduk. Onlara teşekkür ettik ve düşüneceğimizi söyledik . Onlar gittikten sonra birbirimize sarılıp çığlık atıyorduk. Ama atladığımız bir nokta vardı. Ailelerimiz bu konuya ne diyeceklerdi.Lisanın ailesi tayland da yaşıyordu. Ve sadece hafta sonları lisayı görebiliyorlardı.Şimdi biz bu teklifi kabul edersek uzun bir süre staj yapmak zorundaydık ve lisa ailesiyle daha az görüşecekti. Eğer bu teklifi kabul etmek istiyorsak -ki istiyoruz - ailelerimize çok yalvaracaktık.

BLACK PINK SCHOOL Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin