Bylo ráno. Sluneční paprsky ozářily většinu vegetace na planetě plné mokřadů a zeleně, na Dagobahu.
Luke se probudil na navlhlé podlaze jakéhosi starého úkrytu, který obýval Mistr Yoda, který stále spal. Mladý padawan Lukaaaas (lol) Skájwolkrrr se protáhl a tiše vstal, aby nevzbudil postaršího Džedáje. Už zamířil k východu z této podivné chýše, ale něco v něm chtělo vidět Yodu, jak spí.
Nasadil tedy lenny face a potichu se přiblížil k Yodově posteli z random šrotu.
Když pohlédl na Yodu, uvědomil si, že už je vážně starý - byl ještě více svraštělý, než předtím. Ne, že by měl něco proti jeho věku, vždycky byl na starší - Han se mu náhodou líbil. A co teprve Obi-Wan a jeho seksy fousy...
Yoda byl ale něco jiného. Tento Džedáj byl stále slabší a slabší, což se Lukovi líbilo, protože by mohl být nahoře. *tady si představte divnej face*
Po chvíli zírání na Yodu se rozhodl, že půjde ven (aby tam mohl polemizovat o jeho kráse). Jakmile odešel, Yoda otevřel oči a pedofilně se usmál. Celou dobu cítil jeho pocity a spánek pouze předstíral.
Starší Džedáj vstal, protáhl se, sebral svůj klacík a tiše se vybelhal ven. Uviděl tam Luka, kterému na ksicht šajnilo sluníčko. Byl roztomilý.
Potichu se k němu došoural a zezadu ho obejmul. Luke skoro dostal infarkt: "Mistře Yodo, vám jeblo?" spustil.
"Ne, jen uvědomil jsem si, že do mého života ty patříš." svůdně se usmál a odložil klacík.
"Vy do mého taky." rozesmál se i Luke a políbil Yodu. Mistr vypadal jako kus klacku."Ale pozor, Luku..." zašeptal Yoda a odtrhl se od mladého padawana.
"Nahoře já budu."první část je za námi, jak se vám líbí? :))
ČTEŠ
Dobrodružství z Dagobahu/Luke x Yoda
Fanfiction"Starší Džedáj vstal, protáhl se, sebral svůj klacík a tiše se vybelhal ven. Uviděl tam Luka, kterému na ksicht šajnilo sluníčko. Byl roztomilý." - spící Yoda. - Obi-Wan a jeho seksy fousy... - Yoda a jeho klacík. A MNOHEM VÍC!