Dimineata in Londra a venit insorita. Poate, cine stie, o sa am noroc azi. M-am imbracat frumos si am coborat in bucatarie. James era tot cu masca pe fata si pregatea omleta.
-Neata.
El da din cap ca un rocker si cand se intoarce se sperie.
-Scuze... nu am vrut sa te sperii.
-Nu e nimic... aveam castile in urechi.
Dupa micul dejun, am plecat prin Londra. El a cumparat un ziar si am inceput sa ne uitam dupa locuri de munca. Din pacate nu am gasit nimic disponibil.
Deodata vocea robotica rasuna:
-Am o idee!
-Ce?
-Stiu un prieten ce are o cafenea in zona apartamentului meu. Cauta mai nou o chelnerita. Te-ar interesa?
-Cred ca da. Adica e mai bine decat nimic.
Am ajuns in scurt timp la cafenea. Pit, proprietarul, mi-a artatat totul si a zis ca pot incepe chiar acum. E chiar de treaba si are o pasiune pentru poze. Un perete intreg era plin de poze cu vedete ce i-au vizitat cafeneaua.
-Te descurci, Ralu? Eu plec pana in depozit.
-Sigur Pit.
Am servit cativa clienti si vedeam ca parca nu e muta lume... sa punem ceva ca sa mai fie ok...
Am deschis radioul si se auzea 5SOS - American Idiot. Pit a inceput sa foloseasca mopul pe post de chitara, iar eu bateam cu lingurile intr-un blat. Bine macar ca era ora inchiderii. James statea rezemat de tocul usii si cred ca in sinea lui radea.
S-a apropiat de tejgeaua mea si privea atent inghetata din lada frigorifica.
-Vrei inghetata, nu?
El da din cap afirmativ, lovindu-se cu masca de sticla. Isi ridica capul dezorientat si eu incep sa rad.
-Pit, pot sa ii fac o gustare? Platec eu.
-Nu e o problema, poti sa te servesti...
Mi-a aratat cu degetul ce arome vroia si in final iesise o harababura, cam de un castron mare.
-O sa mananci tu totul?!
El imi face semn si vroia sa spuna "Tu si eu". Ne-am asezat la o masa si il intreb:
-Cum o sa mananci cu masca pe fata?
Tasteza repede si se aude:
-Pot sa detasez partea de la fata. Uite!
Masca ii acoperea obrajii insa buzele erau neacoperite.
-Ciudata masca!
Ne prostim si mancam inghetata pana ne saturam. La final strangem amandoi scaunele din cafenea si ne indreptam spre apartament.
In restul saptamanii lucrez la cafenea si vizitam impreuna Londra. James chiar imi place, desi nu ii vad fata.