Jooheon uyandığında ev arkadaşı çoktan giyinmişti bile. Farklı fakültelerde okuyorlardı ve Jooheon bir yaş büyüktü siyah saçlı gençten. Çok sık konuşmazlardı. Fakat Jooheon, gencin kendisine karşı duyguları olduğunu biliyordu. Ortak arkadaşlarından öğrenmişti bunu. Fakat genç Jooheon'un tipi değildi. Karakterleri çok farklıydı. En büyük farklılıkları dersler hakkındaydı. Jooheon dersi derste dinlerdi ve bu ona yeterdi. Fakat genç odada daima ders çalışır bir şeyler karalar veya tez yazardı. Bilgisayarı kucağında yatağında uzanır halde çoğu kez uyuyakalmıştı. Jooheon onun fazla çalıştığını düşünüyordu. Kendisi asla böyle yaşayamazdı.
"Uyandın mı hyung? Seni beklememi ister misin? Beraber inebiliriz kahvaltıya." Genç masum ve çekingen bir sesle sordu.
"Hayır, sen in. Ben biraz daha yatacağım." İlgisiz bir sesle cevapladı. Onunla katiyen ilgilenmiyordu Jooheon. Fakat merak ettiği bir şey vardı. Oda arkadaşı daima bilgisarıyla uğraşıyordu. Neyle uğraşıyordu bu kadar? Sanal arkadaşlarıyla mı görüşüyordu? Uygunsuz sitelerde mi takılıyordu? Youtube'da kedi videosu falan mı izliyordu? Bunu öğrenmeyi çok istiyordu.
"Ama hyung, kahvaltıyı kaçıracaksın."
"Kantinden atıştırırım bir şeyler." Yorganı daha da üzerine çekti. Artık gitsin istiyordu. Çünkü bir karar almıştı. Bunu uygulayabilmesi için onun gitmesi gerekiyordu.
"Pekala hyung. Sonra görüşürüz." Genç kapıyı çekerek çıktı. Bilgisayarını odada bıraktığı umarak kalktı Jooheon yatağından. Kullanmadığında masasının altındaki çekmeceye koyardı bilgisayarını. Hızla açtı. Oradaydı.
"Bir insan nasıl saatlerce yazı yazabilir? Ne yapıyorsun sen bu bilgisayarda?" Bilgisayarı açarken mırıldandı.
Şifresi vardı. "Kahretsin..."
Açık bulduğu zaman, gencin neyle bu kadar uğraştığını öğrenecekti. Aklına koymuştu bunu. Kahvaltıya inmek için hazırlandı. Daha sonra telefonunu eline aldı. Imwhoim isimli kullanıcı yeni bir yazı paylaşmıştı. Okudu, beğendi ve güzel bir yorum bırakıp uygulamadan çıktı.
---
Sıkıcı gidiyor gibi geldi. Biraz asıl olaylara gireyim istedim. Ara ara olacak bu tarz bölümler.
Oda arkadaşı Chang olmayabilir bana pek güvenmeyin ehehehheh
Sıkıcı mı bloglar? Sizin önerdiğiniz konular oluyor bazen, onları da yazmaya çalışıyorum. Sormak istediğiniz, bahsetmemi istediğiniz bir şey varsa yazabilirsiniz ^^
Sırf sıkıcı olup olmadığını sormak için bölüm attım vay be
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blogger // joo-kyun
Короткий рассказJooheon, karşısına çıkan bu güzel cümlerin sahibine aşık olmuştu. °Lee Jooheon + Im Changkyun°