Jedno je jasné - zamilovala jsem se do svého nejlepšího kamaráda.
Zamilovala jsem se do Justina Biebera.
Další ráno jsem se jako vždy vydala do školy – s úsměvem. Nevím sice co mě čeká dneska, ale tak trochu v kostech cítím, že to bude fajn den. Po včerejším přemýšlení jsem usoudila, že se budu muset ‘odmilovat‘. Nechci s Justinem chodit, nejde to prostě. Vím, že tohoto rozhodnutí budu ještě dlouho litovat, ale je to to nejlepší, co mohu udělat. Justina si nesmírně vážím, ale šlo by tohle?
Představte si.
Máte nejlepšího kamaráda, se kterým se znáte například od dětství. Znáte se dlouhé roky a vaše nejlepší přátelství vám vyhovuje. Avšak jeden chce víc. Chce lásku, o kterou bojuje - neúspěšně. Ten druhý moc dobře ví, že by se vše láskou skazilo, rozešli by se a následně i přestali kamarádit. A to samé je i u nás, nechci o Jaye přijít kvůli něčemu, co jsme si spolu začali..a proto si raději najdu někoho jiného.
Hah, je vtipné říct, že si najduněkoo jiného, když je to skoro až nepravděpodobné, ale co - zázraky se dějí. Když tak nad tímhle uvažuji, vůbec jsem se neozvala Rickovi, jak jsem slíbila. Doufám, že dnes bude ve škole abych mu to mohla vynahradit.
---
Procházím chodbou do třídy, kde už jako vždycky sedí polovina lidí. Někteří se baví, další spí na lavici a zbytek jen tak prostě posedává a občas s někým něco prohodí.
'Ahoj Steph.'
'Nazdárek Steph!'
'Čau Stephinkooo' - Ozývá se z každé strany. Všem hromadně odzdravím a zapadnu do lavice. Stále si nemohu zvyknout na to, že mě lidi po příchodu do třídy zdraví.
Na stůl si z batohu vyndám akorát penál, protože to je asi tak všechno, co u sebe mám. Sešity a učebnice si necháváme zde, což znamená lehkou tašku a méně starostí. Tohle je zaručený luxus!
'Steph, neznáš Meredith Olson? Prý chodí do stejné školy jako jsi chodila.' Ozval se mi Lucyin hlas u ucha. Už jen při vyslevení jména 'Meredith Olson' se mi zježily všechny chlupy na těle. Meredith je pověstná 'královna třídy'. Spolu se svou 'nejlepší' kamarádkou vedly celou třídu a dávaly rozkazy. Kdo neplnil jejich požadavky, stal se outsiderem. Také se posmívali jiným za jejich oblečení, vzhled či dokonce váhu. Nebraly na nikoho ohled, ony byly ty nejlepší a nikdo se jim nesměl rovnat.
'Bohužel znám, je to děsná kráva. Proč?' Otočila jsem se její směrem.
'Mám s ní být nevlastní sestra, protože si prý její máma bude brát mého tátu. Prosím řekni, že je to nějaká normální holka a né žádná bitch jak už se to poznává podle jména.' Očima mě přímo prosila o to, abych řekla kladnou odpověď.
'Budu tě muset zklamat Lucy. Meredith - jak kreténské jméno. Je ta nejhorší a nejnamyšlenější bitch, kterou znám. Vládla celé třídě společně s Angelinou Fork - nevím jestli znáš. Jakmile není po jejím, srazí tě na úplné dno a všichni najednou budou proti tobě. Dávej si na ní pozor, je to pěkné mrdcha.' Ach holka, lituji tě.
Její ústa byla otevřená dokořán, přičemž bradu měla až někde u země. Vůbec jí nezávidím, že s ní bude něco jako sourozenec, natož že budou bydlet ve stejném domě. Jak já jsem si kvůli ní musela vytrpět, doufám, že se to nestane i Lucy.
Třídou se neslo zvonění a všichni si začali sedat na své místa. Avšak jeden člověk mi zde chyběl - Rick. Kde zase vězí ten blázen? Asi se tu dne unudím, jestli nepřijde.
Do třídy vešla učitelka a následně za ní vyběhl Rick, který jí skoro srazil, protože nepočítal s tím, že bude stát ve dveřích.
'Omlouvám se' tiše zašeptal a už upaloval si sednout vedle mě. Ach, tohle bude ještě dobrý a dlouhý den.
****
Po první hodině jsem s holkama ze třídy stála na chodbě, přičemž jsem si povídaly. Rick říkal, že si musí jít něco zařídit a do další hodiny tu bude. Což mu moc nevěřím, protože právě zvoní. hah, ten má dneska štěstí.
Zrovna máme matiku, kde sedím s Jessicou. Ona na tuhle školu přišla vlastně čtrnáct dní předemnou, takže je také poměrně nová. Je to celkem výhoda, protože ...já vlastně ani nevím proč. Mám lepší pocit, že nejsem jediná nová.
Do třídy vešel náš plešatý učitel, který hned začal vykládat nějakou látku. Absolutně jsme ho s Jess nevnímaly a začaly si povídat o análnostech, u kterých jsme se dost nasmály.
'Představ si, včera jsem viděla Justina Biebera. Málem jsem vytekla, ty oči, vlasy, to tělo..ahh.' Tahle věta mě zarazila. Kde ho proboha potkala?
'Kde jsi ho panebože potkala?!' Možná že trochu hlasitěji jsem vykřikla. Soudila jsem podle toho, že nás sledovala celá třída včetně učitele.
'Pardon.' Pronesla jsem směrem plešatci. Není zas tak starej, prý mu je 32.
'Tady v Santa Claritě. Oh bože, byl tak k sežrání. Dokonce s ním mám i fotku, chceš jí vidět?' Oh ne, díky.
'Né to je dobrý, věřím ti.' Usmála jsem se na ní úsměvem, který by i slepec hodnotil jako falešný.
Celou hodinu jsme si povídaly pak už o jiných věcech a na zvonění jsme vypadly ze třídy. Zastavila jsem se u své skříňky, kam jsem si dala knížky a i batoh. Máme zrovna velkou přestávku a s Mattem máme v plánu zajet do McDonaldu pro Happy meal - hah, we are forever young.
Mé plány se však ruší, když si mě Rick přitahuje ke zdi.
'Ahoj krásko.' Usmál se.
'Čauky, kde jsi celý den byl?'
'Ále, zařizoval jsem si něco. Chyběl jsem ti?'
'Moc' vyplázla jsem mu jazyk.
'Hmm, tak už tu jsem v celé své kráse.' Odhalil svou řadu perfektně bílých zubů a z jeho úst se vydal příjemný tón hlasu značící smích.
'Jsi blázen.' Zasmála jsem se.
'Do tebe...' zašeptal tak tiše, že jsem ho skoro až neslyšela. Přeslechla jsem se?
'Cože?'
'Že je pěkné počasí, koukej, svítí sluníčko, lidi se smějou, já se směju, ty se směješ. Všichni se smějem.' Začal rozhazovat rukama okolo a ukazovat na jednotlivé úsměvy lidí, kteří si povídali.
'Promiň.' Zašeptal najednou.
'Za co?'
'Tohle..' a přitiskl své rty na ty mé. Bylo to dokonalé - do chvíle, dokud jsem nezaregistrovala Justina stát na dvoře s kyticí růží a klesajícím úsměvem.
Fuck.
---
Další část:)
Kdyby jste se někdo chtěl připojit k facebook skupině → Zuzanka Biebs (přidej) → přidám tě do skupiny. PŘIDEJTE SI MĚ NA FB PRO VÁS.
VOTES & COMMENTS
-jako vždy moc potěší, děkuju moc! :3