9:20 ακουω κουδούνι ανοιγω και ο Tinus με περνει μια δυνατη αγκαλια.
Τ: Μου λειψες.
Ε: Εμενα να δεις...
Τ: Τι θα κάνουμε;
Ε: Προς το παρόν θα δουμε μια ταινια. Και μετα θα ρθεις να κοιμηθουμε μαζι.
Τ: Εγω λεω κατι πιο πρωτότυπο.
Ε: Οπως;
Τ: Πρωτα να μου δώσεις ενα φιλι. {😘φιλι 😘} Υστερα να παμε στο κυριο πιατο...
Ε: Tinus!!!!
T: Καλα πρωτα θα χορεψουμε.
Ε: Οχι αλλο εννοω. Προφυλαξεις;
Τ: Ωχ ναι. Τοτε οχι πρώτα θα δουμε την ταινια...
Ε : Και μετα;
Τ: Μετα; Μετα θα καθησουμε αγκαλιτσα στο κρεβάτι ή θα συζητήσουμε διαλεγεις.
Ε: Λοιπον πρωτα θα φας κατι. Γυρισες απο την προπόνηση δεν εφαγες τιποτα εδω και 4ωρες.
Τ: Ολα τα ξες. {😘φιλί 😘}
Ε: Μετα θα δούμε ταινία ύστερα θα χορεψουμε και μετα θα συζητήσουμε και οταν μας παρει ο υπβις μας πειρε. Okei?
{😘φιλι 😘}
Τ: Οτι θελει το κορίτσι μου.Ολα έγιναν ετσι ακριβώς εκτος απο το οτι δεν προβλεψαμε την επομενη μερα.
Ωρα: 9:30
Ξυπναω και βλέπω την ωρα. Ωχ. Το σχολείο!!!! Παω μπαινω στο κινητό και ετσι οπως ειμουν έτοιμη να κλαψω βλεπω πως χτες εβρεξε τοσο που κάποια σχολεία δεν θα λειτουργούν σημερα μεσα σε αυτα ηταν και το δικο μου. Αλλα ειναι Μάιος πως εβρεξε; Καλα το οτι δεν θα παρω απουσια με νοιαζει! Παω στον Martinus ακομα κοιματε ο γλυκος μου. Ειναι τοσο γλυκος οταν κοιμάται. Παω να του κανω κατι να φαει δεν θα τον αφησω νυστηκω. Μόλις τελειώνω ανοίγω το κινηυο η Ναταλία μου εχει στείλει 39μηνυματα και με πειρε 62 φορές. Μεγαλη υπομονή. Την περνω τηλέφωνο.
Ν: Εμπρός;
Ε: Ελα ρε. Τι έγινε;
Ν: Τι ΔΕΝ εφινε ρωτα.
Ε: Γιατι;
Ν: Χτες βράδυ ειδα τον Marcus μαζι με την Αμαντα!!!!
Ε: Τιιιιιιιιιι?
Ν: Ναι αρα πιασμενος ο ενας μενει ο αλλος.
Ε: Ναταλία κλεινω λιγο θα σε παρω μετα.
Ν: Οκ.κλεισαμε και πηγα στον Tinus ξύπνησε καο ηταν insta είδα στο κινητό του του ειχε στειλει ο Mac κατι. Δεν με αφησε να το δω ομως ειπε παω τουαλετα λιγο. Δεν πηγε βγηκε εξω και ειδε τι του ειχε στειλει. Τοτε μπαινει μεσα και μου λέει πως τα έφτιαξε έφτιαξε με την Αντα. Ρωτησα ομως μια ειναι και μου λεει η Αμαντα απλα της αρεσει πιο πολύ Αντα.
Ε:Αυτο είναι τέλειο.
Τ: Οχι οσο τελεια ειναι η σχέση μας μωρο.
Και επεσε πανω μου με εριξε στο κρεβάτι και πηγε να μου βγαλει την μπλούζα ομως εγω προφτασα και απομακρηνθηκα.Ε: Δεν πρέπει.
Τ: Καλα αγγελε μου.
Ε: Παμε να φαμε.
Τ: Οκ.Πηγαμε και αντι να φαω μονη με ταιζε αυτος. Εγω σε κάποια φαση αρνηθηκα και αυτος πηρε την καρεκλα και ηρθε διπλα μου με αγκαλιασε με φιλησε και τοτε συνεχισα να τρωω... Κοντευε 12 και εγω είδα τον Tinus στο κρεβατι επεσα πανω του και του εβγαλα την μπλουζα.
Τ: Θα με κακομαθεις δεν πρέπει.
Ε: Και; Πρεπει να κακομαθεις και εσυ λιγο....
Τ: Προφυλαξεις;
Ε: Καλα.... Παμε βόλτα;
Τ: Μπααα... Θα κατσουμε να συζητήσουμε...
Ε: τοτε μισο λεπτο να μπω στην αγκαλια σου.Ηταν το μονο μερος που ενιωθα αληθινη ασφάλεια....
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Αστερακια μου. Λοιπον ειμαι πολυ χαρούμενη. Καλα δεν θα πω τον λογο ακομα... Θα σας δωσω την ευκαιρία να νιωσετε την βαθιά ελξη της περιέργειας . . . Τεσπα,αυριο μπορεί να μην γραψω.... Γιατί; Γιατί μας αφηνεις με την περιέργεια; Γιατί ειπα ΜΠΟΡΕΙ. Θα ηθελα να ξερετε οτι ευχαριστώ ολους όσους διαβαζουν την ιστορία μου.Αν σας αρεσει θα εκτιμουσα να πατατε το ⭐.
Με αγαπη,
η Αγαπη.Υ. Γ.
Με λενε Αγάπη. Και οχι δεν ειμαι μια απλη φαν. ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ MARCUS AND MARTINUS ♡ 😍 💟 😍 ♡ 😍 😍 😍 😘 😘 😘 😘 ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΥΩ!!! ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΟΑΠΙΘΑΝΟΤΕΛΕΙΟΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΜΑΦΕΥΤΙΚΟΘΕΙΚΑ ΑΓΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!!! 💞 💘 💗 💖ΒYE
YOU ARE READING
My life with Marcus and Martinus!!!!
FantasyΕισαι η Ελπίδα μια μερα ξυπνας και βλεπεις πως θα ερθουν στο σχολείο σου ο Marcus and Martinus τι θα εκανες; Αν επρεπε να τραγουδησεις μαζι τους; Να εισαι μαζι τους στην Γερμανία στην Αγγλία και στην Δανια να εισαι πλεον μεσα στην ζωή τους... Μια ισ...