Yine o sıkıcı matematik dersi. Zaman bi türlü geçmiyor. Beyza bugün Mert ile dersten kaçtı. Tabi hocada takmadı. Zil çaldı. Kantine gittim ve sıraya girdim. Yanıma yan sınıftan Özgür okuldan ayrılmadan önceki kankası geldi. Adı galiba Umut'tu. "Bi simit ve Frutti elma para üstünü sayarak al" dedi ve gitti. Tabi aldım çünkü annelerimiz tanışıyor. Verip sınıfa çıktım. Kafamı sıraya gömdüm. Şansıma sınıf boştu sonra aniden kapı kilitleme sesi duydum. Kafamı kaldırınca onu gördüm. Ve sonrada o cümleyi.
"İnsanların sana olan o bakışlarına dayanamıyorum. Herkes senin sahipsiz olduğunu düşünüyo ve sarkıyo artık buna son vermek için seni şimdi burada bir anlaşma yapalım sen herkese bizim çıktığımızı söyle bende senin istediklerini yapayım yOksa çok kötü şeyler olur"
aslında bu cümle beni korkutamazdı ama onun geçen sene ne yaptığını kendi gözlerimle gördüm.
~GEÇEN SENE~
Daha beşe gidiyordum o ise yediye. Okulun en alt katında kütüphanedeydim. sesler geldi ve sesin olduğu yöne gittim. Eren bir kıza bıçak çekmiş bağırıyodu (İsimlerin baş harfi ile yazcam kız Miray)
M-Bırak gidiyim Eren
E-Herkese benim olduğunu söyle yoksa seni burada şimdi beceririm
M-Yapamazsın
E-Gör bakalım yaparmıymışım?
Boynunu emmeye başladı.
M-Tamam Eren dur tamam söyleyeceğim...
Eren bağırdı "Kabul mü?" daigınlıkla evet diyip söz verdim. Çıkışta Eren ile el ele gidiyorduk. Sonra arkadan biri gözlerimi kapadı. "Bil bakalım ben kimimmmmm?"
Ve gözümü açtı arkama baktım. Veeee... ÖZGÜR?
E-Aşkım kim bu gerzek?
Ö-Seni çok özledim dedi ve beni dudağımdan öpmeye başladı ve aniden çekildi. Eren yumruğu geçirdi.Özgür karşılık verdi.Eren tekme ayarken araya girdim ve tekme bana geldi en son gördüğüm şey etraftaki kalabalıktı.
♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Arkadaşlar bu bemim ilk hikayem bu yüzdrn hatalarım varsa özür dilerim. Biliyorum saçma ama devamı daha iyi olucak... Biricik yazarınız Yasemin Sena :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BELALI
FanfictionArkadaslar bu benim ilk hikayem bu yuzden hatalarim varsa ozur dilerim. Amacim sadece eglence bu yuzden sinir falan yok... TANITIM ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ben Sena. Daha 6ya gidiyorum ama yasimdan buyuk belalarim var. 3 aydir ciktigim ilk askim olan O...