Márk szemszöge

422 22 3
                                    

Nem tehettem mást. Nem mondhattam el neki,hogy ki ez a gyerek. De nem is akartam találkozni a Zsolttal,de közben védeni akartam a Kingát. 

Visszaemlékezés

Ez az egész dolog egy éve történt. A húgom akkor még csak 12 éves volt. Jóban voltunk a Zsolttal,amíg rá nem hajtott a húgomra. Én mondtam neki,hogy hagyja békén,de nem tette. Folyamatosan hívogatta, irkált neki. Egyik nap nagyon elegem lett,hogy minden nap sírva jön haza a húgom,hogy zaklatja ez a barom. Mondtam neki,hogy hívja el találkozásra és én is elmegyek vele. Megtörtént. Egy parkba mentünk. Amikor meglátott már gondolta,hogy baj lesz de odajött. Mondtam neki,hogy ő az én húgom és jó lenne ha leszállna róla. Erre azt mondta,hogy ne szóljak bele és közben meglökött. Elkezdtünk verekedni, a húgom odaugrott hozzánk,hogy szétszedjen minket. Arra jött egy kocsi és a Zsolt kilökte őt a kocsi elé.  Elfutott,mert látta,hogy nem mozdul a húgom. Gyorsan odarohantam hozzá és hívtam a mentőket. Közben a kocsi tulajdonosa kiszállt és ő is ottmaradt végig. Bevitték a kórházba,de nem mehettem vele,mert megérkeztek a rendőrök is. Közben felhívták a szüleimet és mondták nekik,hogy mi történt. A rendőröknek elmondtam,hogy mi volt és a vezető is mondta,hogy így volt. Elengedtek és bemehettem a kórházba. A húgomnak eltört a bal keze és lába. Agyrázkódása volt,de túlélte. És azt a rohadékot nem csukták le, mert nem volt 18 és a szülei lefizették a bírót. A húgomnak legalább egy év volt,mire teljesen felépült. Azóta is ha látom a húgomat magamat okolom. Ezért nem akartam találkozni a Zsolttal,mert ha látom,akkor tudom,hogy nem bírom ki,hogy ne verjem szét. Ezért az Olivérék jobbnak gondolták ha a Kingát is kerülöm,mert akkor biztos nem találkozok vele. Erről az egészről az Olivér meg az Alex tud. 

Kint ültem a parton és gondolkoztam. Legfőkébb a Kingán,mert be kell vallanom,nagyon megtetszett. Soha nem tetszett senki,nem voltam szerelmes és barátnőm se volt még. De ő ezt megváltoztatta. Ilyen dolgokon gondolkoztam,amikor eszembe jutott valami. A Kinga mondta,hogy írogat neki valaki,meg hívogatja,fenyegeti. Lehet,hogy ez is a Zsolt?? Nagyon reméltem,hogy nem ismétlődik meg újra. Valahogy rá kell jönnöm,hogy ő zaklatja-e. De ehhez be kell avatnom az Alex-ot meg az Olivért is. Tudom,hogy megígértem a Kingának,hogy nem mondom el senkinek,de muszáj. Valahogy ki kell derítenünk. És ha tényleg ő az,akkor nem biztos,hogy most is visszatudom fogni magam. Bementem a szobába szerencsére csak ők voltak ketten ott. Elmondtam nekik,hogy mi van. Alex rögtön ideges lett. Mondtam neki,hogy valamit tennünk kell,mielőtt megismétlődik újra. Mindketten egyetértettek.

Egy énekes lány életeTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon