🌸Nu Plânge

49 5 0
                                    

×Capitolul 12

... Christopher pov...
Când am auzit de la Jessica ce s-a întâmplat la tot ce mă gândeam era cum să o găsesc mai repede pe Cassie.
Am ajuns la ea acasă, dar nu era nimeni.. Cu toate astea telefonul ei se auzea din interior, nu știam ce să fac, mă panicasem!
... Cassie pov....

Am ieșit de la film și am observat că nu am telefonul cu mine, nu credeam că s-ar panica cineva, dar poate primeam vești despre ei.. Afară ploua torențial așa că am oprit un taxi și am urcat împreună cu fratele meu.

Când am ajuns acasă, în fața ușii mă aștepta un Christopher ud care tușea. I-am făcut semn fratelui meu să între în casă și să facă ciocolată calde,în secunda următoare l-am băgat în casă și i-am sărit în brațe plângând.
-Blegule, acum ai să răcești! mă rostesc eu la el.
-Mi-a fost dor de tine..
Îi puteam simți zâmbetul, dar cum putea să i se facă dor de mine așa tare că nu ne mai văzusem de vro zi.
-Ce s-a întâmplat?!mă uit la el speriată.
-Mi-a spus Jessica!
-Ouu deci știi.. Să știi că Jay nu știe nimic..
În următoarea fracțiune de secundă vine Jay cu telefonul meu la el.
-Te-au sunat cei de la poliție. Sunt la telefon, s-a întâmplat ceva?
-Jay, dă-i lui Christopher niște haine de la tata și mergeți înaintea mea să beți o ciocolată caldă.
-Bine..
I-am luat din mână telefonul și am urcat sus.
-Bună ziua, sunt Cassie Palmerro.
-Bună ziua, domnișoară, știți de atentatul din Washington?
-Da.. spun trist.
-Părinții dumneavoastră sunt în viață, au mici răni de suprafață, dar în restul sunt în regulă. Nu vă vor putea contacta în următoarele 48 de ore, deoarece rețeaua telefonică nu funcționează.
-Vă mulțumesc!
-Cu plăcere, o zi bună!
Răsuflu ușurată când aud o bătaie în ușă.
-De ce nu mi-ai spus?! tună Jay.
-A văzut când am primit mesaj de la Jessica, îmi pare rău.. spuse umil Christopher.
-Pentru că dacă ți-aș fi spus, te-ai fi panicat, iar eu nu știam nimic sigur!

II Florile Liceului II Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum