Prolog

262 21 2
                                    

   Nikde nic. Jen temno. Ticho. Slyšet byly jen kapky deště dopadající nabetonovou cestičku v úzké uličce. Nikde nikdo nebyl. Jen mladá dívka tam seděla. Byla sama a celé promočená. Ledové kapky deště jí stékaly po obličeji a mísily se se slzami. její zrzavé vlasy byly mokré a splihlé a jindy veselé zelené oči plné jiskřiček byl prázdné a smutné. Třásla se zimou. Byla promočená až na kost. Neměla kam jít. Rodiče ji vyhnali, protože byla jiná než ostatní. Nevyhnali ji hned. Věděli to o ní už delší dobu. Chtěli, aby to v sobě potlačila, změnila se. Ona se o to snažila. Opravdu se snažila, ale nešlo to. Bylo to nemožné.
   A teď je tady. Promrzlá na kost a mokrá, jako kdyby právě vylezla ze sprchy. A hlavně sama. Opuštěná. Bez domova.
   ,,A co teď?" zašeptala prokřehlými rty a přivřela oční víčka. Nevěděla, co bude dál. Bála se, že tohle bude konec. Onemocní.
   Pak to zaslechla. Kroky... Je to vrah? Zloděj? Uviděla černé boty a kalhoty stejné barvy. Tohle asi nebude vrah. Ti se oblékají jinak.
   ,,Kdo jste?" zeptala se tiše a úzkostně na něj koukala těmi svými smaragdy.
   ,,Pomůžu ti," bylo jediné, co jí řekl.
Opatrně si ji zvedl do náruče a ona se k němu instinktivně víc natiskla. Cítila z něj lidské teplo. Nevěděla, kam ji nese. Netušila, co má v úmyslu. I přes to se nechala ovládnout uklidňujícím bezvědomím.

***

Ahoj.
Tak jsem konečně začal pracovat na dalším příběhu. Bute to veliká změna, protože se od Dramione úplně odtrhneme a pohlavě se vrhneme do děje Fantastických zvířat.
K napsání tohoto příběhu mě inspiroval připravovaný druhý díl tohoto filmu.
Kapitoly budou vycházet každý týden, pravděpodobně v pátek večer nebo v sobotu ráno.
Doufám, že vám tato změna nevadí a nebojte, k Dramione se opět brzy vrátím.
Užijte si čtení😊❤

Marrta20

***

Počet slov: 250
(Další kapitoly budou delší)

ObscurusKde žijí příběhy. Začni objevovat