Yaşama Şansı

41 5 25
                                    

Uzun aralar verdiğim için herkesten özür dilerim fakat bu sıralar çok meşgulüm ve kitap ta pek tutmamış gibi her neyse sonuç olarak zevk için yazıyorum yani tam gaz devam :P Bu arada medya şu an ki ruh halim.Iyi okumalar...

(Sora'nın dilinden)
Tayron geldiğinden beri 2gün geçti ve gözümü bile krpmadım bu gün o gün yani Tayronun diyişiyle Kiro'nun son günü fakat geliceği biz yazıyoruz yanii eğer evden çıkmazsam Kiro boğulmaz ve eğer Tayron blöf yapıyorsa bunuda öğrenmiş olurum.
...
Uzun bir süre geçti ve zaman kavramımın bozukluğu uykum kadar fazla oldu gözlerimi açamıyorum ama saat 2 ya kadar dayanmam lazım.

Sora:
-Kiirooo saat kaaç??
Kiro:
-Saat mi? 13.30 oldu onii-chan.
(Y.N:abi demek)
Sora:
-Saoll.
Kiro:
-Önemli değil ama neden bana sordun ki tam önünde saat var??
Sora:
-Ohaaa önümde bir şey mi varmış?! Ben niye hiç bir şey görmüyorum.
Kiro:
-(sessizce gülerek) çünkü kaç gündür uyumuyosun ve gözlerin sana ihanet ediomuş gibi duruyo.
Sora:
-!?!?!?Ciddi olamazsın şu an gözlerim mi kapalı bende sabah olmasına rağmen havamı karardı diodum.
Kiro:
-O değilde Soranii
(Y.N:Onii-chan ile Sorayı birleştirmiş.)
Artık masaya otursanda beraber yemek yesek.
Sora:
-Sen ye kiro ben aç değilim.
Kiro:
-Peki sen bilirsin.

Kalktım ve elimi yüzü yıkadım sonra mutfağa gittim ve yüzü mosmor kesilmiş ve öksürmekten bitap düşmüş kardeşimi gördüm.Ne yapmalıyı?Ne yapmalıyım?? Lütfen biri herhangi biri bana yardım etsin aahh tanrım bu olamaz ne yapıcam!?.   .   .derken bir korku ile kardeşime sarıldım ve karnına iki yada üç defa baskı yapıcak şekilde sıktım tam ağlamak üzereydim ki Kiro'nun boğazına takılan parça aģzından hızla fırladı.Ona su verdim ve yerdeki şeye baktım.Tamamen kanla kaplanmış ekmek ti saınrım.Herneyse onu peçeteyle aldım ve çöpe atıp kardeşimin yanına gittim.

Sora:
-K-kiro iyi iyi misin?!
Şoktan kekeliyordum.Kuro ise korkmuş bir şekilde bana bakıyordu.

Kiro:
-O-o - ONİİ-CHAANN ÇOK KORKTUM B-BEN BEN SANA MİNNETTARIM!!
Ağlarken onunda sesi titriyordu.Ona sarıldım.Titriyen elleriyle oda bana sarıldı.

...

Bir süre sonra...
Tayron gelsin diye bekliyorum fakat hala gelmedi yorgunluktan bayılmamı falan mı bekliyo hadi ama gel artık derken aşırı parlak bir ışık belirdi ve Tayron sonunda geldi.

Tayron:
-Seeelaaam naber Soracığım.
Sora:
-seni beklerken az daha uyuya kalıyodum yani iyi değil her neyse bunu söylemek için beklemedim seni şu yarışmamıydı neydi işte ona katılmak istiyorum.
Tayron:
-Bunu diceğini biliyodum.Tabiki katılabilirsiniz yarışma saat 9da 5gün sonra başlıyo size bu biletleri vericem bu sayede o alana ışınlanabiliceksiniz.

Tayronun elinden bir ışık çıktı ve birden 3tane altın bilet ortaya çıktı bende bu tür işler hep ışıkla olduğu için dünyayı normalden parlak görür oldum herneyse biletleri bana verdi.

Sora:
-Saol.Bize yaşam şansı verdiģin içinde saol ve bu gün senin sayende okuluda astım harbi saol yaa bu gün sınav vardı.
Tayron:
-Tabii ne demek ama o sınava girilcek Sora öyle yada böyle geleceğin önemli.
Sora:
-Zaten tanrı olcam bir de dünyadaki hayatımımı düzeltcem oldu başka.
Tayron:
-Ya bir aksaklık olursa o zaman ne olcak bu hayatına geri döncen o yüzden derserine çalış.
Sora:
-Tamam bee.

Beş gün göz açıp kapayıncaya kadar geçti ve saat 8.45 15dk sonra tüm oyun başlicak kurallarıda anlatmadı nasıl bir yarış acaba bana sadece odalar gibi bir şey dedi yani 18 odandan mı ne oluşuyomuş öyle bir şey her neyse süre gittikçe azalıyo kardeşlerime olayı anlattım ve onlarla beraber salonda biletlerin yanında bekliyoruz bir azdan saat 9 olucak hala 10dk var. Dur 10dk var ama bu biletler parlamaya başladı yoksa bir sorun falan mı var ömür boyunca ders çalışmak istemiyoruuumm HAYIIR!!!

Gözlerimi açtığımda tuhaf bir odadaydım her yer kapkaranlıktı ve kardeşlerime sımsıkı sarılmıştım sonra bir anons duydum...

Anons:
-TÜM YARIŞMACILARIN DİKKATINE OYUN 3 AŞAMADAN OLUŞMAKTADIR.1.AŞAMA 3KARDEŞ OLMAK VE SEÇILEN KARDEŞLER OLARAK BURAYA GELMEK ZATEN BUNU YALTINIZ.2.AŞAMA BİZİM TASARLADIĞIMIZ 18 ÖLÜMCÜL ODADAN SAĞ ÇIKMALISINIZ VE BU ODALARDA AKŞAM KALMAK ZORUNDASINIZ TABİKİ BU DA O KADAR KOLAY DEĞİL.ODADAKİ CANAVARLAR VE DIŞARDA GEZEN CANAVARLARDAN KENDİNİZİ KORUMANIZ GEREK.DIŞARDAKİ CANAVARLAR SAAT 6DA YANARAK YOK OLUCAK BU YÜZDEN 6DAN ÖNCE ODANIZDAN ÇIKMAYIN!!HER NEYSE HER ODANIN BİR ANAHTARI VAR EĞER BU ANAHTARI BULUP KAPIYI AÇARSANIZ BAŞARI İLE BİTİRMİŞ SAYILIRSINIZ VE 8-9ODALARI ARASINDA MOLA MERKEZİ VARDIR ORDA GÜVENLE 1GECEL GEÇİREBİLİRSİNİZ.TOPLAM 10 GRUP VARDIR VE GRUPLARDAKİ KİŞİLER BAŞKA GRUPLARA SALDRABİLİR.KIRALLARI ANLADIUSANIZ OYUN BAŞLASIN!!!

Yukarda bir yazı belirdi "3. Grup başla!!" Diye sanırım bu biziz o zaman oyun başlasın.

Evet arkadaşlar bölüm bu kadardı yazım yanlışları varsan herkesten özür dilerim fakat telefonla bu kadar oluyo umarım anlarsınız.Şimdilik benden bu kadar sonraki bölümde görüşmek üzere ^^

ÖLÜMÜN 18 YOLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin