Mladá čarodějka se procházela ulicemi, zrovna pršelo, ale ona byla ztracená ve svojich myšlenkách. Nedávno ukončila vztah se svojim přítelem. Bolelo jí to hodně, ale věděla, že kdyby spolu zůstali, tak se utrápí oba. Chtěla s ním být aspoň kamarádka, ale to on nechtěl. Nechce jí už nikdy vidět.
,,Nechápu jak jsem s někým jako ty mohl chodit! Jsi jenom ubohá mudlovská šmejdka! Nechci mít už s tebou nikdy nic společného. Doufám, že už nikdy nebudeš šťastná, protože jsi mi zlomila srdce. Já jsem se snažil, abych náš vztah zachránil, ale ty ses nesnažila vůbec! Sbohem, Grangerová'' Tyhle slova byly poslední co jí řekl Ron než naštvaně odešel.
A první slza si našla cestu. A pak další a další. Bolelo jí to a to hodně. Ona o něho nechtěla přijít. Milovala ho z celého srdce, ale ta láska z ní vyprchala. Přece si nemohla dál lhát, že jejich vztah má nějakou budoucnost. Dokonce to viděla i Ginny a Harry, že se kvůli Ronovi trápí.
,,Hermiono, kvůli mojemu bratrovi se jenom trápíš. Nechci abys trpěla. Možná bude lepší to ukončit. Myslím si to i já a Harry. Všimli jsme si toho. Sice to bude těžké, ale ty to zvládneš. Já a Harry budeme stát při tobě'' tohle ji řekla Ginny a tím ji to vlastně jenom potvrdila, že to s Ronem nemá budoucnost.
.......................................
Mladý čaroděj se procházel sídlem svoji rodiny a přemýšlel o tom, co se za posledních několik dnů stalo. Rozešel se s dívkou se kterou si myslel, že bude do konce života,ale neměl pravdu. Přišel o ní už dávno.
,,Astorie, nejde to jinak. Ani z jedné strany už není láska. A já nechci být s člověkem, kterého nemiluju. Pochop to. Já nechci pokračovat ve vztahu, ve kterém není láska. Bylo to krásné, ale nemá to budoucnost. '' tohle přesně řekl Draco Astorii, když se sní rozcházel.
Draco se nadechl, protože nevěděl co má dělat. Nedopadlo to zrovna nějak dobře pro ně dva. Astorie s ním nemluví a ho to trápí. Draco si vzal kabát a rozhodl se, že se musí jít projít. Nebo spíš někam napít.
......................................
Hermiona zrovna seděla v baru, kde pracuje Lenka. ,, Hermiono, já už budu muset, ale jestli chceš abych tu zůstala, tak já tu zůstanu'' řekla a podívala se na Hermionu.
Hermiona se na ni podívala. ,,Nemusíš tu zůstat, Lenko, běž domů. Já to tu nějak zvládnu'' řekla a pokusila se o úsměvem.
Lenka si povzdechla. ,,Kdyby něco tak mi, ale zavolej jasné?'' teď zněla jako její matka. Hermiona se té představě uchechtla.
,,Jasně, mami'' pronesla Hermiona a Lenka nad ní jen zakroutila hlavou než si odešla pro kabát a následně odešla.
Hermiona najednou zůstala znovu úplně sama, ale najednou za sebou uslyšela kroky. ,,Nevěřím vlastním očím, Grangerová, že tebe zrovna potkám v baru tomu nejde věřit'' ten hlas by Hermiona poznala kdekoliv.
,,Malfoy, co tady děláš, ty? Jaktože nejsi doma?'' zeptala se Hermiona a chladně se na něho podívala.
,,Dívám, že ses vůbec nezměnila. Jsi stejně paličatá jako v Bradavicích'' pronesl Draco s úšklebkem.
Hermiona se na něho vztekle podívala. ,,Ale to tobě může být úplně jedno!'' křikla naštvaně.
Draco se na ni najednou podíval a viděl tu holkou, která byla kdysi jeho kamarádka. Než všechno pokazil a přišel o ni. Ano Draco Malfoy a Hermiona Grangerová se stali přátelé. Bylo to v šestém ročníku, ona při něm stála, když někoho u sebe potřeboval, ale pak jí ublížil. Když zabil Brumbála. Ona za ním došla a chtěla si promluvit, ale on byl na ni hnusný, ale to jen proto, aby nebyla v nebezpečí. Bohužel už neměl šanci jí to vysvětlit. Ztratil jí jen kvůli sobě.
YOU ARE READING
Dramione- Tajemství večera
RandomHermiona Grangerová, se nedávno rozešla se svým přítelem Ronem. Draco Malfoy se nedávno rozešel se svojí přítelkyní Astorii. Co se stane, když se jednoho večera potkájí?