~27~

924 46 6
                                    

                           Clary szemszöge
Alissa Blake temetése.Sose gondoltam volna,hogy ilyen hamar bekövetkezik.Alissa temetését az Intézetben tartottuk mindenki ott volt Én,Jace,Alec,Raphael,Simon,Luke,Isabelle,
Max,Robert,Marye és Magnus is.Mindannyian fehéret öltöttünk magunkra ami a Nephilimeknél a gyász színe
-És most szóljon egy pár szót Alissa minden kedves barátja.-Mondta Jeremiás testvér
Én:-Alissa mindig jó barátom volt mellettem állt a bajban és megvédett attól ami körülöttem zajlott.-Mondtam és elsírtam magam,de Jace átölelt
Jace:-Alissa Blake amikor megismertem őt úgy gondoltam,hogy utál,de igazából ez nem így volt csak ő az igazi arcomat akarta előhozni és sikerült is neki.
Alec:-Als az én legjobb barátnőm volt benne bíztam egyedül a családomon kívül,hálás vagyok neki,hogy megtanított arra,hogy mindig vállaljam azt aki vagyok amikor utoljára beszéltünk megkértem,hogy vigyázzon magára sajnos ezt az ígéretét nem tudta betartani.
Magnus:-Hálás vagyok Alissának,mert ha ő nem lett volna akkor Én sose ismertem volna meg életem szerelmét Alissa csodás ember volt mindig előtérbe helyezte mások boldogságát.
Simon:-Amikor vámpírrá változtam Alissa segített nekem és még sok másik alkalommal is köszönöm,hogy a barátom voltál mindig emlékezni fogunk rád.
Isabelle:-Alissa volt az első lány barátom,ő egy csodálatos ember volt és szomorú,hogy ilyen hamar eltávozott.
Raphael:Alissa az én kezeim között halt meg az utolsó szava hozzám az volt,hogy szeret és Én is szeretem őt sajnálom,hogy ezt hamarabb nem mondtam el neki és azt is sajnálom,hogy nem tudtam megmenteni őt.
Max:Alissa nagyon aranyos lány volt és sajnos csak kevés ideig volt a barátom,de akkoris nagyon megszerettem.
Robert:Alissa Blake ugyanolyan bátor mint a szülei,vakmerő és csodálatos lány szomorú,hogy az utolsó Blake is meghalt a nevüket örökre a szívünkben hordozzuk.
Maryse:Alissa eljött hozzám ezen a héten és megkért arra,hogy Valentinet arról is kérdezzük meg,hogy Clary és Jace valóban testvérek e.Nem akart beletörődni abba,hogy esetleg tényleg rokonok,mert véleménye szerint ők egymásnak vannak teremtve és sajnos Alissa hamar életét vesztette,de amíg élt csodálatos ember volt.

Shadowhunters BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant