13. Barman vs. my BIG brother

2.2K 154 4
                                    

Ta holka mě vždycky štvala, a štve mě pořád. Taková drbna! A jediné co umí je špulit pusu a vystrkovat kozy, aby si mohla udělat novou fotku. Jediné co je tam dobré, je to pozadí. "Melodická" muzika, vlastně pouze jenom klasické tuc tuc tuc.
Kdo to nepoznal, #seflie.
Začínám mít zadek otlačený od dlouhého sezení namproutěné židli v plážovém baru. Sice se pro mě stal alkohol tabu - jako by předtím nebyl - takže jsem teď jenom o cole s citronem, ale čišník, který po mě očividně jede, mi tam vždy s radostí přileje kapku rumu, jenom na dostání se do nálady.
Svalnatý černoušek s čírem sice není můj typ, ale můžu na něj dělat oči. Jako každá bitch, si dokážu hrát s city. Nedělám to často, ale mám ráda zblblé kluky, kteří se nechají omámit sebevětším výstřihem, nebo obtáhlými džíny. A co teprv bikiny, co mám na sobě?
Chudák kluk.
VH1 nikdy nepatřila mezi mé oblíbené kanály, a dnes tedy opravdu nezabodovali s výběrem hudby, i přes to mám oči přilepené na obrazovce, pokud tedy nepokukují po barmanovi, nebo po ostatních hostech. Rybářka nahazující sítě vždy chytí minimálně jednu rybu.
Předkloním se a prstem barmanovi naznačím, ať jde blíž. "Další colu s citronem, přidej tam rum," zašeptám. Jsem už trochu v náladě, nevím, jestli bych tohohle byla bez alkoholu schopna.
"Budeš opilá," řekne, ale začne mi to chystat.
"Jsi si jistý? Já se cítím střízlivě!"
"Nevypadáš tak."
"Ale no tak... Zesil to!"
Zrovna nějaký děsně romantický song skončil - k mému neuvěřitelnému štěstí - a začala hrát opravdová muzika. To podle mě jediné, co se sem hodí. Some Nights od Fun. jenž patří mezi mé oblíbené interprety. Jen tak pro info.
"Ty sis slušně vyhodila z kopítka," zapluje Toph na místo vedle mě.
"Nemám kopítka," namítnu.
"Metafora, puso."
"Dávej si pozor na jazyk," vyjede ten barman.
"Klídek Afriko," řekne Toph, ani se na něj nepodívá.
"Jsem z Kuby," zavrčí barman.
"Hoď se do klidu, kámo."
"Klid Tophe, on ti za to nestojí," dám mu ruku na rameno.
Barman zrudne vzteky.
"To je tvůj přítel?" zeptá se.
Hlavou mi bleskne dementní nápad. "Jo," protáhnu.
"Co to děláš?" zeptá se mě Toph potichu. Je zmatený, nedivím se.
"Předstírej, a užívej si," zašeptám mu do ucha. Pak mu dám pusu na tvář. Víc se neodvážím. Je to můj bratr pro všechny mořské potvory!
--------------
"Blbej nápad. Fakt blbej nápad," řekne Toph. Tře si modrající oko, kam schytal od Dannyho ránu pěstí.
Danny je ten barmanský černoušek. Vypadal hrozně ťuťu, když celý rudý vzteky - pokud se to vzhledem k barvě kůže dá poznat - mlátil Topha hlava nehlava.
Nejsem rasistka, tenhle byl vážně roztomilý, a chápu, že jsme si to s Tophem vyprovokovali, ale nemusel být tak hrubý. Byla jsem ochotná mu dát i své telefoní číslo, což bych teď, kdyź jsem vystřízlivěla neudělala, ale tím, že se s Tophem porval si to u mě pěkně zpackal.
"Vy jste idioti," shrne to Logan. Máma to neví. A nikdy se to nedozví.
"Cekneš, a jdeš ke dnu," pohrozí Loganovi brácha.
"Neboj kámo, proč bych měl komukoliv říkat, že ti to natřel nějaký balík z baru?"
Dráždí hada bosou nohou. Nechci, aby se ještě ti dva poprali.
"Logane? Na momentík," odtáhnu ho bez ohledu na protesty pryč. Tedy, značně mi to ulehčuje fakt, že se mnou jít chce, protože kdyby nechtěl, ani s ním nehnu. To je rozdíl mezi malou holkou a velkým, svalnatým, pohledným, sexy, úžasným... Kde jsem to byla? Jo. Krásným, odvážným, inteligentním... To pro představu stačí.
Jakmile jsme spolu sami, přitáhne si mě k sobě a políbí mě.
"Co jsi to vlastně chtěla?" zeptá se po chvíli.
"Už nevím," řeknu a nedočkavě ho zase políbím. Asi jsem se stala závislou.

Má sestra je má múza. Děkuji ti sestřičko, máš to u mě. Vlastně už ne, zasvětila jsem tě do tajů Avatara Aanga, je to smazáno :D

Next To The Sea (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat