"SENI ATTIM"
Başlangıç tarihinizi buraya alabilir miyim ^_^
Ve hesabımı takip ederseniz çok mutlu olurum =)
Gelecekten not: Kitabı ikinci kez okudum veya okurum diyenler olursa + yazsın kdkekfkkf merak ediyorum bunu
Oy ve yorum ♡
Keyifli Okumalar ♡♡
Hayatta bazen tanımlayamayacağınız şekilde mutlu olduğunuz bir evre vardır. O anlarda kendinizi engin bir rahatlığa bırakır ve sonsuza kadar sürecek bir ferahlığa erdiğinize inanırsınız.
Lakin bu enginliğin arkasından kıs kıs gülen kader, size yaşatacağı ağır şeylerin öncesinde bir süre nefes almanızı sağlamak için yaptığı bu toz pembe ferahlık oyunun kurucusudur aslında.. Ve eğer kazanmak istiyorsanız bu oyunun tek bir kuralı vardı; Sabır.
Bense bu oyuna 0-2 başlayıp çoktan kaybetmiştim. Ve şimdi de 4 aydır aynı ruh haliyle başlıyordum hayata. Gene aynı kabusla uyanmıştım mesela. Ama gerçek olmuş bir kabusla.
Kaderimin beni sarsıcı bir şekilde uyandırdığı rüya gibi olan hayatım şimdi korkutucu ve boğucu bir araftan farksızdı.
Yarı uyanık bir halde bas bas bağıran telefonumdaki alarmı kapatıp kendimi yataktan kaldırmak için başlıktan destek aldım. Derin bir nefes alıp üzerimdeki yatmadan önce çıkartmayı unuttuğum sabahlığımın kuşağını çözdükten sonra çıkartıp kenara koydum. Daha sonra lavaboya gidip rutin işlerimi halletmeye başladım ama büyüyen karnım bunu bazenleri engelliyordu.
Üstüme beyaz beyaz bol bir kazak ve altıma siyah mom jean giyip merdivenlerden aşağıya indim.
'Günaydın' diyecegim sırada evde tek başıma oldugumu farkına varınca araladığım dudaklarımı geri kapatmıştım.
Günaydın diyecek biri yoktu.
Normalde bunu kafaya takmayan bir insandım ama gün geçtikçe hormonlarım kontrolü ele almıştı. Giriş yaptığım büyük salonumda koltuğun üzerindeki not gözüme çarpınca merakla oraya yaklaştım ve sarı kağıdı alıp okumaya başladım.
Erkenden işe gitmem gerekiyordu bebeğim. Saat 4 gibi yine gelicem bebişe iyi bak unnin seni seviyor♡ Not: Soo Bin'i daha çok ama=)
Notunu görünce burukça gülümsedim. 5 ay sonra doğacak oğlumun kore ismi Soo Bin'di. Ama kimlikteki adı Kaya olacaktı. Sadece kore genini unutmasım diyede ona arada sırada böyle seslenmeye karar vermiştik.
En can yakıcı olanı ise bunu Jungkook'la degil unnimle düşünmemizdi. Babasıyla değil teyzesiyle.
Song Ra unni benim üniversitedeki sınıf arkadaşımdı. 2 yıl gecikmişti okumaya, bu yüzden aramızda da otomatikmen 2 yıl vardı. O da Jungkook'la aynı yıl doğmuştu ve Yoongi abimin sevgilisiydi.
Hamile oldugumu beraber öğrenmiştik. Zaten o ve annem dışında bilen biri yoktu.
Öğrendiği günden beri yanımdan bir gün bile ayrılmamıştı. İşe gittigi, Yoongi abimle dışarı çıktığı ve ara sıra kendi evine uğradığı zamanlar dışında yani.O hamile oldugumu öğenmeden önce evinde tekti. Ama benim hissettiğim gibi bir teklik değil. Onu çok seven bir sevgilisi-evlenme teklifi almıştı bile- vardı. Ailesi Kanada'da yaşıyordu ve her tatil geliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔
FanfictionTAMAMLANDI✔✔ 《𝕁𝕖𝕠𝕟 𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 》 "Aşkın temeli güvendir, eğer güven yoksa o aşk başımıza yıkılır ve biz o yıkığın altında eziliriz." Argo ve küfür içerir. (Eğer beğenirsen beni takip etmeyi unutma lütfen!♡) ••• #bangtanboys 1🥲💜 #bts 1🥲💜...