Συνέντευξη

252 24 0
                                    

5:00 Συνέντευξη

Η Αμάντα μιλουσε με τον Μac. Ο Tinus ήταν αφαντος. Η δημοσιογράφος ήταν με τον καμερα μαν και λεγανε κατι για κοντινά και για αποστάσεις. Ο Tinus μπηκε στην αίθουσα. Ηταν ετσι 😞 και για αυτο αποφασισα να παω να του μιλήσω.

Martinus pov

Οταν φτασαμε 4:30 ειπα πως παω τουαλέτα. Πηγα στο ανθοπολιο αλλα ουτε ενα τριαντάφυλλο τοτε πηγα και σε ενα πιο κατω και αυτο έγινε ώσπου η ωρα πηγε 5:05 ετρεξα τοτε για την συνέντευξη. Μπαίνω στην αιθουσα φανετα λυπημένος και μάλλον με είδε η Ελπίδα και ηρθε να μπυ μιλησει.
Ε: Εχεις κατι;

Τι να πω; Πως δεν βρηκα ένα τριαντάφυλλο για εσενα; Οχι θα πω τα συνηθισμένα.

Τ: Όχι μωρε. Καπως ανγωμενος.
Ε: Οκ. Που εισουν;
Τ: Πηγα τουαλετα και μετα με πειρε ενα παιδι που γνώρισα και μιλουσαμε κοντα στο ανθοπολιο.
Ε: Αααα.

Είπε. Μαλλον με καταλαβε.

Ελπιδα pov

Δημ: Παιδια ελατε στις καρεκλες.
Μ: Οκ.
Δημ: Ας ξεκινήσουμε. Ποτε αρχισατε να ασχοληστε με την μουσική;
Α: Λυπάμαι που διακοπτω αλλα αφου ολοι τα ξερουμε αυτα θα βαλετε κατι αλλο;;;

Κοιταξε τον Mac και εκλεισαν ματι ο ενας στον αλλον.

Δημ: Εχεις δικιο. Λοιπον παμε στο ψητο.

Η Αμαντα μου ψιθυριζει.
Α: Ηρθε η ωρα.

Δημ: Έχετε κορίτσια;
Μ: Ναι.
Δημ: Ελληνιδες;
Μ: Ναι.
Δημ: Να τις γνωρίσουν οι φανς σας;
Τ: Εεεμμμμμ αν θελουν ας ρθουν εδώ τα κορίτσια.
Μ: Αντε ελατε.
Α: Στην καμερα;
Μ: Που αλλου;
Α: Ερχομαι.

Και με αρπαξε απο το χερι και με έριξε πανω στον Tinus. Αυτος με επιασε με το αριστερό χέρι και με το δεξι επιασε το  αριστερό μου και με εφερε μια αναπνοη απο τα χείλη του.
{😘φιλι😘}
Τ: Αυτες ειναι οι κοπέλες μας.
Δημ: Χαρικαμε πολυ κορίτσια για την γνωριμία με το κοινο.

Ξαφνικα λαμβανω μια κλήση αφου φυγαμε απο το πλάνο.

ελληνικα
Ε: Εμπρος;
?? : Hold deg unna min gutt(δεν είμαι σίγουρη για την σημασία)
Ε: Οριστε?

Και το έκλεισε. Το ιδιο έγινε με την Αμαντα κανα 2-3 φορές και μετα μας εστελναν πανω απο 26 μήνυματα το λεπτο!

Ο Tinus  πειρε το κινητό μου και ανοιξε ενα εγραφε αυτο που ειπε η κοπελα.

" Hold deg unna min gutt"

Ο Tinus νευριασε!!!! Φαινοταν στα ματια του!

Παει τοτε στην καμερα γιατι ηταν ανοιχτη.

Αγγλικα
Τ: Κανονικά ειστε φανς!!!! Τα συναισθήματα σας για εμας πρέπει να ειναι ιδια με τον τρόπο που αγαπατε τη σχεση μας μαζί με τα κορίτσια!!!
Μ: Εμεις σας αγαπαμε τον καθενα ξεχωριστά και εσείς θα πρέπει να ειστε ακομα χαρούμενοι που δεν παρατησαμε το τραγούδι.
Τ: Αν δεν σας το λέγαμε ότι έχουμε κορίτσια θα μας την πεφτατε συνεχως και τωρα που σας το ειπατε αντι να μας ευγνωμονειτε που σας ανοιχτηκαμε κανετε ολόκληρο θεμα.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Παιδια απο το πρωί και λιγο τωρα. Δεν θα γραψω αλλο σημερα.

   My life with Marcus and Martinus!!!! Donde viven las historias. Descúbrelo ahora