Jag kan inte avgöra om mina ögon är öppna eller stängda för det är kolsvart framför mig. Huvudet börjar dunkan av smärta och försiktigt försöker jag att föra min hand till min panna. Fan mina händer är ihopknutna med något rep, och jag tror att jag sitter i en bil men jag är inte säker.
"¿Hay alguien ahí?" (Är någon där?) ropar jag förtvivlat. Inget svar.
"Respóndeme, tus malditos monos,
¡sé que estás allí!" (Svara mig, era fördömda apor, jag vet att ni är där!) ropar jag igen. Den här gången tvärstannar bilen och mitt huvud åker in i väggen. Fan. Huvudet dunkar ännu mer än förut om det ens är möjligt.Äntligen öppnas dörren och ljuset i in rakt in i mins ögon. Snabbt sätter jag händerna över ansiktet för att kunna se vem som står framför mig. Blondi, weey va roligt att se dig igen. Notera min sarkasm.
"Esta bien, mi belleza" (Var hälsad, min sköna) säger han och bugar sig. Vadå tror han att jag är från någon annan planet eller något?
"Bra nu tror hon att jag är en idiot" säger han när han ser min blick.
"Ta det inte så hårt Liam, alla tycker att du är lite konstig" skrattar en kvinnlig röst. Så det finns tjejer här också.
"Mm tack det hjälpte verkligen" svarar den så kallade Liam. Medans deras konversation fortsätter och dom tappar fokuset på mig passar jag på. Snabbt reser jag mig upp men ångrar mig genast då allt börjar surra och min syn blir suddig. Jag sätter händerna mot vägen som stöd för att inte ramla, när jag fått tillbaka synen en aning tar jag min chans och hoppar ner på marken och börjar springa.
"Ey kom tillbaka" ropar Liam.
"Liam din idiot hon förstår inte svenska" säger tjejen som äntligen kommer fram bakom bilen. Varför ser dom så lugna ut, mer hinner jag inte tänka fören jag springer rakt in i någon. Precis när jag är på väg att falla fångar ett par starka armar mig.Eyyy den här människan har muskler, han är säkert snygg också. Vågar jag titta? Försiktigt tittar jag upp och möter ett par kristallblå ögon.
"¡Hola!" Säger jag osäkert och ler. Han reser sig upp med mig i famnen och börjar flina. Allt snygga killar kan är seriöst att flina. Han tar ett stadigt grepp om min midja.
"Ojos con las patas" (Ey bort med tassarna) säger jag och tittar konstigt på honom. Han skrattar till och slänger mig sedan över axeln. Omg hans skratt asså. Ja dööör! Aja skärp dig nu Karro vi har inte tid med killar, även om dom är snygga. Plötsligt börjar han röra på sig och gå bort mot bilen, naaj inte dit igen.
"Asså vad har jag sagt om att stå och flörta i såna här situationer" säger han. Liam och tjejen rodnar båda och jag skattar till. Alla kollar frågandes på mig.Hehe ledsen för ett kort kapitel men kände bara för att bli klar med det idag så att jag kan uppdatera nu.
Hejdå!