<Жонгүүгийн зүгээс>
Өглөө босон Санёл Намжүүн хоёрыг хичээл болоод ажилд нь явуулаад гэртээ үлдлээ. Эхний цагуудад хичээлгүй болохоор өнөөдөр нэг сайхан амарч байгаад сургуульдаа явъя гэж бодсон ч энэ галзуу хүүхнээс болж амралт минь талаар болж байх шиг байна.
Ина: Күүкий хоёулаа юу хийх үү?
Би: Юу ч хийхгүй
Ина: Хоёулаа халуухан зүйлс хийж болно ш дээ
Би: Чамтай хийснээс тайган болсон минь дээр
Ина: Хн. Аль хэдийн хийдгээ хийчихсэн байж зүгээр.
Би: Тэр хамаагүй. Бас чи яах гэж Санёлд виагратай цай өгсөн юм?
Ина: Хөөе найз охин чинь өөрөө аваад уучихсан байхад би яагаад буруутай гэж?
Би: Чи Жүүнд өгөх гэж байсан цайгаа солиод өгчихсөн юм уу?
Ина: Үгүй ээ. Угаасаа чамд л өгөх гэж байсан юм.
Энэ галзуу хүүхэн миний тэвчээрийг хангалттай барж байна шүү.
Би ч түүний хоёр мөрнөөс нь чангахан атгаад
Би: Юугаа яриад байгаа юм?
Ина: Би чамд сайн Жонгүүг-аа бишээ бүр хайртай.
Би: Ина...чи...чинь юугаа яриад...
Ина: Миний үгийг зүгээр дуустал нь сонс Жонгүүг. Би чамд анхнаасаа сайн байсан. Тэрийг чи мэдэж байгаа биз дээ. Би чамд хэлчиж ч байсан даан ч чи тоогоогүй. Эсвэл тоохыг хүсээгүй гэх үү?
Би: Тэр үед Намжүүн чамд маш их хайртай байсан. Амиа өгчихөж ч чадах хэмжээнд. Бас одоо ч гэсэн.
Харин одоо тэр уйлж байна. Магагүй би түүнийг аргадах хэрэгтэй байх. Гэхдээ яаж аргадах эвээ ер олохгүй юм
Ина: Тэр үед надаас гуйсан чиний гуйлт надад хэр хүнд туссаныг чи мэдэх үү? Хайртай хүн минь ирээд найзтай нь үерхээч гэж гуйх надад маш хэцүү байсан. Гэхдээ би зөвшөөрсөн. Яагаад гэгийг мэдэх үү? Чамтай ганц удаа болов хамт байхын тулд, ганц удаа ч болов үнсүүлэхийн тулд би зөвшөөрсөн. Бас найзтай нь үерхсэн ч аяандаа чиний сэтгэлийг өөртөө татчихаж болноо гэж бодсон. Гэхдээ юу ч өөрчлөгдөөгүй. Би хүлээсэн. Би өдий 5 жил чамайг бодож л хүлээсэн. Тийм байхад энд ирсэн даруйдаа сонссон зүйл минь юу гээч. Чи найз охинтой болсон явдал. Тэр үед намайг яаж уйлахгүй мөн уурлахгүйгээр шүд зуун тэвчээр заасныг даан ч чи мэдэхгүй. Би чамд уур хүч байна Жон Жонгүүг. Өдий хугацаанд чиний төлөө ийм их тэвчээр гарган хүлээсэн байтал чи.....
YOU ARE READING
~Багш бид хоёр~[Completed]
Любовные романыБагш сурагч хоёрын адармаат хайрын харилцаа. Тэдний харилцаа хэрхэн үргэлжилж яаж дуусах бол? (+18) хэсэг агуулсан болно!!! Ended: 2018.05.22