7.

335 16 0
                                    

Ha nyár végén már egy picikét vártad a sulit, mint speciál én, mert mindenki várja a 9.-et(vagy nem), és végre eljön, az öröm az első három hétben összeomlik. Újra felfogod, hogy ugyanúgy tanulni kell, figyelni órán, korán kelni/feküdni, stb. Egyszerűen borzalmas. Még akkor is, ha egy egyszerű diák vagy, egyszerű baráti társasággal, nem úgy mint én. A barátaimat nem kell említenem. Borzalmasak, de ezért szeretem őket annyira. Általánosban nem nagyon építettem olyan barátokat, akik tartós ideig megmaradtak volna. Igen, a cigi miatt. Alsóban nem igazán fogtam fel, mi is az a barátság, ahogy sok mindenki, felsőben pedig, ahogy egy gyerekkel közelebb kerültünk egymáshoz, megtudta, hogy cigizek, szólt az anyjának, és nem állhattam többet vele szóba. De nem nagyon bántam. Eltértem a lényegtől. Szóval a barátaim egytől egyig nagy személyiségek, és nagyon szeretem őket, de itt még nincs vége a mesének. 

Ott van Zayn Malik. A cigis csávó, akinek szerencsésen a nevét is megtudtam. Nem lett rondább három hét alatt. Sőt. Dögösebb lett. De mint sok felnőtt mondja, a külső, az nem minden. Itt igazat adok nekik. Zayn Malik egy orbitális f*szfej, egy bunkó p*cs, és egy dögös farok. Ez a három jelző illik rá, úgy igazán. De ettől függetlenül sose tudok rá igazán megharagudni, hiába mutatom, pedig lenne okom. Tényleg nagyon megviselte őt, amiért vissza utasítottam, mert minden egyes nap ezzel b-*sztat, és hiába k*rva idegesítő, nem tudok ellen mit tenni. Már egy nézésével is fel tud cseszni. Miért, kérdezhetnénk ezt. Mert Zayn az a pasi, aki odamegy az emberhez,és mosolyogva, kedvesen mondja el neki, hogy egy ribancnak tartja. Na persze van egy másik véglet is. Az első a lányoknál alkalmazott. A második a fiúknál. Odamegy, és üvöltve leb*ssza a fejüket. Szó szerint le. Fájdalmas lehet.                                                                                                 - Miss Zack, ne az óráimon aludjon, hanem otthon, megértette?!- a tanárok annyira okosnak érzik magukat.                                                                                                                                                                         - Ezer bocs.- és nekünk is azt kell mutatni, hogy okosnak tartjuk őket.                                                         Na ez a szopás az életben. A diákoknak alig vannak jogaik. Hiába ezt írja ki egy iskola, úgyse teljesítik, a tanárok alig alig megértőek. Pedig velünk, kamaszokkal megértőnek kell lenni.

Lusta léptekkel haladtam a szekrényem felé JiWoonnal az oldalamon, aki arról magyarázott, hogy mit csináltak Clarkal, mikor még vagy három nappal ezelőtt Lores kirakott minket, mert egy pasi hozzá ment, nem ő hozzá, és valahol kellett csináljak ugye, de nem igazán figyeltem. Én akkor asszem Patricknél voltam, cigit vettem újat, semmi érdekes.                                                Ödödik óráról csöngettek ki, és én úgy éreztem, nem bírok ki még 45 percet. Aludni akartam, meg egy kis anyaghoz jutni, ja meg enni is valamit. Hahh, nehéz az élet néha. Vagyis, mi úgy gondoljuk, hogy nehéz. De nem lehet tudni mi fog történni a következő pillanatban (meggyullad a suli, megkéselnek, megvernek, megerőszakolnak, a csontváz a szertárban éltre kel, a tanárok gonoszak lesznek, Zayn fellök stb). Ebből a második kettő igaz, mivel előző órán kaptam egy 1-est, most meg itt ülök a földön, mert amúgy filozófus szakra kellett volna beiratkozzak, ahol nem gáz, ha elbambulsz a folyosón, és úgy nézel magad elé, mit egy drogos.                                                  Oké......nem szóltam.                                                                                                                                                            - Zayn, hogy b*sznának teherbe- húztam fel magam a földről JiWoon segítségével.                              - Jaj ne már cica, hát te nem figyeltél oda- vigyorgott az a kis p*cs- én szóltam, csak hát tudod a sok szopás süketít.                                                                                                                                                                 Azzal el is ment. Eltűnődve néztem utána.                                                                                                                 - JiWoon, ez a f*szparaszt nyerte meg a lottót vagy mi? Ennyire azért nem szokott örülni, ha fellökhet.                                                                                                                                                                                    - Tényleg fura volt, de kit érdekel- vonta meg a vállát- Gyere, veszek neked egy kávét mert ha bealszol törin leb*sz a tanár.                                                                                                                                          Ilyen dolgok is derültek ki JiWoonról. Hogy tud káromkodni. 

Mandulavirág (Zayn ff)| BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora