1

210 16 0
                                    

        Cat de bine crezi ca cunosti internetul? Acum 2 saptamani credeam ca il stiam destul de bine...Imi petrec o buna bucata din timpul meu pe navigand pe internet.Sunt mereu la curent cu cele mai recente stiri.Navigam internetul inca din primele zile ale paginilor web si ale canalelor IRC...Devenisem fidel lor.Anul trecut cineva mi-a aratat deepweb,un fel de strat secret al internetului,pe care niciodata nu il vei gasi pe google sau cautand pe forum-uri...nu exista link-uri pe deepweb.Nu este un site de clipuri ciudate...va asigur ca este mult mai rau de atat.Nu am intrebat care era numele lui..el era un client care venea la benzinaria unde lucram.De fiecare data cand venea el cumpara vouchere PayPal in valoarea de 30$ pana la 50$...Intr-o zi el a cerut vouchere in valoare de 300$..si am facut greseala de al intreba "de ce?"
        Ai auzit vreodata de deepweb? Imi amintesc ca ma intreba lejer in timp ce numara 300$ dintr-un teanc de bancnote de 50...Nu stiam,asa ca am dat din cap in semn ca nu.Apoi s-a uitat prin portofel si a scos o mica carte de vizita cam de marea unui card de credit.

–Daca vrei sa afli,a soptit el,aplecandu-se spre mine si punandu-mi bucata de hartie in buzunarul de la piept.I-am dat tichetele si a plecat...Nu l-am mai vazut.

Dupa mult timp, mi-am dat demisia de la locul de munca si am revenit la scoala.Apoi dupa cateva saptamani,am dat peste vechea mea uniforma.Bucata de hartie inca era in buzunarul din fata.Cand am deschis si am citit continutul sau,mi-am amintit imediat de intalnirea cu clientul infiorator.

Deep webUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum