29 - Camilos perspektiv

1.6K 38 1
                                    

Callie ligger och vrider på sig bredvid mig. Hon tittar sig omkring. Hon har på sig Noels kärleksbrevströja och hennes smink är helt utsmetat.

"Vad hände igår? Och varför är jag här?" frågar hon tillslut.

Jag tänker efter lite och skrattar.

"Du drack fett mycket och jag tror du fick i dig någonting som du inte skulle fått i dig så du började spy o jadajadajada. Såklart kunde inte Noel lämna dig ensam för han gillar dig och sånt så han tog dig hit. Jag slagga också här"

Hon andas ut lite.

"Men vart är Noel då?" säger hon och jag ler lite, för de är så gulligt.

I samma sekund så kommer Noel in i rummet utan tröja och Callies ögon vidgas direkt. Hon nästan kastar sig upp ur sängen med hennes bruna hår i en enda stor tova.

"Godmorgon" säger Noel när hans armar lägger sig runt hennes kropp och de kysser varandra.

Callies 168cm är ingenting jämfört med Noels 193. De är faktiskt väldigt gulliga ihop och Noel ger inte alla tjejer detdär leendet som han ger Callie, så jag antar att det är någonting emellan de.

"Men... varför sov inte du här?" frågar hon Noel.

"Jag sov här" han släpper henne och stryker henne över kinden.

Callie rynkar pannan och tittar förvirrat på mig och sen på Noel igen.

"Varför ligger han här nu då?"

"Jag tänkte fråga samma sak"

De båda tittar på mig och jag rycker på axlarna.

"Jag var ganska trött på att sova i soffan"

Noel tittar förbryllat på mig och skakar på huvudet och drar ut Callie i köket.

______

Jag, 11:21
Tjo bror hur mår du?

Visat 11:22

Jag, 11:34
Gick allt bra igår?

Visat 11:40

Jag, 11:55
Du kan väl åtminstone svara? Jag försöker i alla fall vara trevlig

Visat 12:01

Jag, 12:23
Behöver du hjälp?

Ludwig, 12:56
Klarar mig ensam

Jag: 12:58
Ja tror du ljuger

Meddelandet kunde inte skickas.

_______

Jag söker på ludwigkronstrand på instagram, för att försöka få tag på honom på dm. Användaren hittades inte. Jag söker igen och trycker långsamt in bokstäverna L U D W I G K R O N S T R A N D men det står fortfarande att det inte finns någon med det namnet. Kliandes i hårbottnen stänger jag av mobilen. Vad har hänt med vår Ludwig?

_____

 Gillas av dantelindhe, eliashurtig och 15 309 andra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gillas av dantelindhe, eliashurtig och 15 309 andra

prinzaugustt Gillar dig jag
taggade: calliess
Visa alla 2107 kommentarer
axeljiggy 😏
juliaborggren Nollie
dantelindhe @ juliaborggren dedär var det sötaste någonsin
random ni är så fina tillsammans💞
calliess kunde du inte tagit en finare bild?
prinzaugustt @ calliess finns bara fina bilder på dig
random ^ JAG SMÄLTER😭

_______
Kort kapitel och inte särskilt bra men som sagt går det inte så bra nu och om det ska bli många delar måste de va vissa kapitel där de händer typ nada

Förlåt || hov1Where stories live. Discover now