Louis: Zayne, proč jsi to udělal?
Louis: Zayne, prosím. Vždyť ho sotva známe, nebyl důvod jej mlátit.
Louis: Co jsem ti udělal, že jsi mu to musel udělat?
Zayn píše....
Zayn píše....
Zayn: Louisi, drž hubu. Moc dobře víš, co jsem ti tak před měsícem o tvých "kamarádech" řekl. Všechny budu chtít předem potkat, abych jim mohl říct jednu sakra podstatnou věc, kterou ty až moc dobře znáš, no mám poslední dobou pocit, že na toto naše pravidlo zcela sereš. Tak jsem ti jednoduše a prostě musel tohle připomenout. Jsi kurva můj, tak si to pamatuj a dále se dle toho chovej.
Louis: Zaynee, vždyť on mi napsal první. Z ničeho nic.
Zayn: Ano, a tys mu s klidem odepsal...
Louis: ....
********************
Louist91 přidal fotografii
Today, I'm gonna write a sad song, gonna make it really long. So that everyone can see
That I'm very unhappyNení možné přidat komentář
********************
Louist91: Opravdu se omlouvám, nemohu za to. Zayn je strašně majetnický, navíc si nastolil pravidlo, že každého kamaráda musí předem poznat, no nečekal jsem, že bude problém i s tím, že jsme si jedenkrát psali 😭😭💔. Vzal mi prostě mobil, nemohl jsem nic dělat. 😭😭 Fakt se ti strašně omlouvám.
StylesH: Jsi si jistý, že takový vztah chceš?
StylesH: Vždyť tě vlastně týrá, Louisi.
Louist91: Ale ne, jen je moc opatrný na to, abych si nenašel špatné kamarády.
StylesH: Chceš tím říct, že jsem špatný?
Louist91: NE! Sice tě neznám, ale cítím, že nejsi špatný kamarád, Harry.
Louist91: Ale skutečně se ti strašně omlouvám.
StylesH: Co se sejít, Louisi?
StylesH: Klidně mu to řekni, nic se nestane.
Louist91: Popřemýšlím o tom, s ním to není tak jednoduché.
________________________________
Tak co si o Zouis páru myslíte, co? 😏😏
Jinak jsme překročili 100 ⭐, ale je částečně funny, že např. u 3. dílu je 30+ a zbytek má jen 20+ votes, no nevadí. :D Pokračujeme dál...
A budete chtít někdy i úryvky z jejich života, nějaké scénky? Či jen toto (no neříkám, že i tohle není zajímavé)? Řekněte si, chci od vás zpětnou reakci.
ČTEŠ
Really, Louis?! [CZ, texting, Larry Stylinson, Zouis Malikson]
FanfictionZayn: Louisi, kde jsi? Louis: Proč? Zayn: 😏 Hm, nutně tě tady potřebuji. Louis: Zayne, snažím se učit!!! Zayn: 😏😏 Ale no tak, lásko. 💕 Faaaaaaaaakt nutně tě potřebuji. __________________________________________________________ #lar...