Te fusite de aqui... *2*

2.7K 161 210
                                    

" Sen Buradan Gittin "

Oy ve yorum plz

Keyifli Okumalar

Karşımda ki  binaya bakıp kalbimin beni mazilere götürmesini izin vermiş ve buraya ilk gelişimi hatırlamıştım.

Aslında getirilişimi.

-4 Yıl Önce-

"Yahu kardeşim bırak kolumu! Abilerinle tanışmayacağım! Ayrıca sana da hayır dedim! Niye anlamıyorsun? Ben ömrümde bu kadar uzun korece cümle kurmamıştım ayol!" dedim bağırarak ama ayolu Türkçe söylemiştim ve garip bakışlarına maruz kalmıştı.

NE?

Korecesini bilmiyordum. Daha geleli 1 yıl olmuştu neredeyse. Henüz kelime ezberi kursumdan tam not bile alamamıştım ben! Jungkook ise dediklerimi umursamadan beni hala çekiştirirken sonunda dev bir binanın içine girmiştik.

Öküz kolumu acıtmıştı!

Yalan atma Jess çocuk nazikçe tutuyor kolunu.

Ne yani ben yalan mı söylüyorum iç ses?

Evet?

Kes be!

Merdivenle 3. kata çıkıp Practice Room adlı kapının kulpunu tutup indirdi ve beni çekiştirdi. Kapıyı çalmamıştı. Bu yaptığı şeye de gözlerimi devirdim ve beni sokmasına el mahkum izin verdim.

Kaslı çocuğa karşı gelmek zordu ne yapayım?

Birde o kadar gergindim ki ünlülerle  tanışacağım için heyecanlanamamıştım bile!
Adları BTS veya EXO olmalıydı. Ben şansımı EXO'dan kullanacağım. Yani lütfen öyle olsun.

Girdiğiniz odadaki 6 kişiden kırmızı saçlı ve kare gülüşlü olan bana bakıp şirince gülümsedi ve Jungkook'a döndü. "Maknae kim bu güzel yabancı?" dedi sevimlilikle.

Bunlar neden Zeus'un oğulları gibiydi?

Boğazımı temizledim ve hafifçe eğildim. "Şey ben Jeon Jess Ri memnum oldum ve bu," Jungkook'a ölümcül bakışlar atarak devam ettim. "zeki arkadaş beni zorla buraya getirdi. Ben gideyim. Rahatsızlık verdiğim için üzgünüm. İyi günler." Tam arkamı dönmüş çıkacakken Jungkook yakamı tuttu ve elbete çıkamadım.

Ah lanet!

"Tae hyung sana bahsettiğin şu havalimanindaki kız var ya?" Tae denilen taş hızlıca kafasını sallamıştı. Jungkook beni işaret ederek, "Onu buldum." dedi sırıtarak. 

Gözlerimi devirmekten şaşı olacaktım artık! Havalimanındaki kız neydi be?

Adım Jeon Lara Jess Ri benim!

Ayrıca tamam, yakışıklı çocuksun ama olmaz.

Ne olmaz? Ayrıca neden olmaz? dedi iç sesim.

İşte beni bulmuş ya, aşık mı olmuş mu nedir artık.

Çocuk havalimanında gördüğüm kız dedi aşık olduğum kız demedi konuyu nasıl aşka çektin canısı? deyip gözlerini devirdi.

3 kez karşıma çıkmasından ve yaptığı şeylerden?

Bu arada, vay be iç sesimin gözü varmış.

Diğerleri hala bana merakla bakarken oflayarak Jungkook'a döndüm. "Bak Maknae misin Jungkook musun nesin, seninle 3 defa karşılaştık. Birinde çarpıştık -ki senin bilerek çarptığın barizdi, ikincisinde kolumdan tutup zorla kafeye götürdün."

Gᴜ̈ʏᴀ İꜱ̧ᴋᴏʟɪᴋ✔✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin